Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Spiser der Läkerol ?

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 03-03-05, 14:18   #1
Ruska
Medlem

Ruska sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Spiser der Läkerol ?

På posen står det 48 g karbo hvorav 44 g sukkeralkoholer, kostfiber 38 g.....
Den inneholder maltiol og aspartam.
Jeg tar max 5-6 stk om dagen - er det ok tror dere ?

Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 18:20   #2
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 65
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Det er jo uansett ikke mange grammene du får i deg,så lenge du ikke merker noen problemer med det så er det vel sikkert ok

Gammel 03-03-05, 18:24   #3
Albertine
Gjest

Noen merker at de ikke går ned så mye når de spiser søtstoff. Hvis du merker at det blir tilfelle så kan du prøve å kutte dem ut og se om det hjelper.

Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 18:28   #4
Thula
Medlem

Thula sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Alder: 59
Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

Jeg gjør det samme, spiser 3-4 Lacryl i løpet av dagen. Grunnen er at vannet vi har på jobb smaker veldig dårlig, så for hvert glass jeg styrter nedpå, så tar jeg meg en Lacryl for å dempe usmaken. Blir ikke mer enn max 5 hver dag, og det har funket fint de 3 siste dagene

Thula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 18:41   #5
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

den inneholder 4 gram karb per 100 gram. en liten boks innholder rundt 20 gram. tror det går greit

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 20:04   #6
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Thula

Jeg gjør det samme, spiser 3-4 Lacryl i løpet av dagen. Grunnen er at vannet vi har på jobb smaker veldig dårlig, så for hvert glass jeg styrter nedpå, så tar jeg meg en Lacryl for å dempe usmaken. Blir ikke mer enn max 5 hver dag, og det har funket fint de 3 siste dagene

Da ville jeg heller kjøpt korallsand-poser enn å drukket det vannet. Dårlig vann kan være skadelig og....
Jeg bruker disse små teposene med korallsand (Vivatap) som jeg har i en stor brusflaske hver kveld.

Gammel 03-03-05, 20:17   #7
Thula
Medlem

Thula sin avatar

Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

Korallsand?
Aldri hørt om?

Jeg jobber på et sykehus, så vannet må jo nesten være ålreit, men ejg tror rørene er litt gamle. Pleier å ta med meg litt vann hjemme fra i tillegg...

Gammel 03-03-05, 20:20   #8
Albertine
Gjest

Korallsand har min kjære mormor sverget til i mange, mange år. Ikke bare for å gi vannet bedre smak, men for å tilførsel av mineraler. Hun påstår det hjelper mot...hva var det igjen....skjellettet?

Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 20:32   #9
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Korallsand har min kjære mormor sverget til i mange, mange år. Ikke bare for å gi vannet bedre smak, men for å tilførsel av mineraler. Hun påstår det hjelper mot...hva var det igjen....skjellettet?

Jepp, flere og flere bruker det i vannet nå. Mat&Helse-redaksjonen er store tilhengere av det. Koster ca 30 kr for 18 poser (altså 18 dager).

Det er bra for hele immunforsvaret, tilfører vannet masse viktige mineraler, samt det renser vannet for klor og bakterier.

Jeg kjenner VELDIG stor forskjell i smaken på vannet med og uten korallsand i.

Gammel 03-03-05, 20:36   #10
Thula
Medlem

Thula sin avatar

men smaker det godt da?

Gammel 03-03-05, 20:40   #11
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Ja det smaker mye bedre. Du kjenner jo ikke korallsanden, den ligger inni en tepose nedi flasken/muggen. Vannet smaker renere syns jeg. Vi har VANVITTIG dårlig vann i leiligheten, og jeg klarer ikke drikke vannet uten korallsand i.
Det må ligge i ca 10 minutter i vannet før du kan drikke, men da kan du fylle opp flasken hele dagen. Etter 24 timer må du ha ny pose oppi.

Gammel 03-03-05, 20:43   #12
Thula
Medlem

Thula sin avatar

Hmmmm... Takk for tipset

Gammel 03-03-05, 23:31   #13
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Tror jaggu jeg må prøve det,det er ikke bare et salgstriks siden du sier det,Iset?

Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spiser jeg for mye frukt Tidligere bruker Dr Lindbergs 11 17-01-05 15:51
spiser for lite?? dingpot Induksjonen 7 20-12-04 03:30
Hva spiser dere før og etter trening? Tidligere bruker Trening 1 11-12-04 15:00

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:26.