Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Nå begynner jeg og bli lei, to måneder i ketose, og ned to kilo …Og de to kiloene gikk jeg ned første uka, dvs at jeg har stått stille i 7 uker nå. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå begynner jeg og bli lei, to måneder i ketose, og ned to kilo..Virker klærne løsere? har du målt med målband? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
![]() |
![]() |
#3 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Nå begynner jeg og bli lei, to måneder i ketose, og ned to kilo..Ble egentlig ikke helt ferdig. Begynner nesten å lure på om lavkarbo ikke er det rette før meg, selv om jeg virkelig skulle ønske det. Trives virkelig med kostholdet. Går ned myye lettere på lavkalori, men klarer aldri å holde meg til det... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Nå begynner jeg og bli lei, to måneder i ketose, og ned to kilo..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Sperret
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Nå begynner jeg og bli lei, to måneder i ketose, og ned to kilo..Benytt deg av diett.no så du ser hva du får i deg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Støtter dette forslaget. Du bør ikke slutte før du finner utav hva som er galt |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 56
![]() ![]() |
Enig, jeg fikk meg i hvertfall en oppvekker. Det er en del ting man kanskje ikke tenker på i det daglige, men som gjør at fordelingen mellom fett, protein og karbohydrater ikke er "optimal". - i hvertfall for min del |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Sandnes
Alder: 45
![]() |
Sv: Nå begynner jeg og bli lei, to måneder i ketose, og ned to kilo..da er vi to.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse :)
![]() |
![]() |
#9 |
Sperret
![]() ![]() |
Å nei, ikke nutrilett!! Da får du lavere forbrenning og tærer på muskler. Da er det bedre å spise mindre av lavkarbomaten. Hva med fakirdietten til Skaldemann? Den skal alle gå ned med. Den er bedre for kroppen enn nutrilett. Nutrilett er så humbug. De barene deres er som sjokolade med vitaminer,bare. Det er lureri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå begynner jeg og bli lei, to måneder i ketose, og ned to kilo …Ikke fortvil! Tenk hvis du ikke hadde gått ned noe....250 gr i uka er faktisk litt det også....sjekk på smørpakka! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#11 |
Admin
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
En halv liter fun light er mye søtstoffer. Og noen reagerer på søtstoffer med stillstand på vekta |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
![]() |
Huff,ser jeg skrev feil, men håper d skjønner at d er med vann da.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse :)
![]() |
![]() |
#13 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund
![]() ![]() |
Sv: Nå begynner jeg og bli lei, to måneder i ketose, og ned to kilo …Spiser du nok fett? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Dr Lindberg
![]() |
![]() |
#14 |
Admin
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Sv: Nå begynner jeg og bli lei, to måneder i ketose, og ned to kilo …Regnet med at det var utblandet i vann |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
![]() |
Sv: Nå begynner jeg og bli lei, to måneder i ketose, og ned to kilo …
Takk for link
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem
![]() |
Sv: Nå begynner jeg og bli lei, to måneder i ketose, og ned to kilo …Det kan også hjelpe å øke karbohydrat mengden litt ett par uker for så å senke den igjen. Feks en frukt for dag sammen med litt kesam/ cottagecheese. Viktig å spise fett sammen med frukt for å ikke få rask blodsukker stigning. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo med innslag av supermat og rawfood
![]() |
![]() |
#17 |
Sperret
![]() ![]() |
Sv: Nå begynner jeg og bli lei, to måneder i ketose, og ned to kilo …
Mange sier det, men det er jo nettop fett og sukkerholdi mat som ikke er så lurt å kombinere. Så det er tryggere å spise bær sammen med proteinholdig mat uten så meget fett vil jeg anta. F.eks melon og spekeskinke og bringebær etter et stykke kjøtt eller fisk, bringebær og cc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 44
![]() |
Sv: Nå begynner jeg og bli lei, to måneder i ketose, og ned to kilo …Skjønner deg veldig godt og det er veldig frustrerende! Derfor er det så deilig å kunne unne seg en deppedag i ny og ned og så starte for friskt mot dagen etter. Jeg har vært i ketose nå i 4 eller 5 uker. Gikk fort ned 2 kg, men nå har de kommet på igjen. Men jeg gir ikke opp. Jeg trøster meg med at jeg ikke har spist noe sjokolade, potetgull eller fastfood på lenge. Maten jeg spiser holder meg mett lenge, og fristelsene blir dermed ikke så alt for stor. Men må ærlig innrømme at jeg håper vekten snart kryper nedover igjen! Føler jeg gjør alt riktig også - kanskje derfor det blir så frustrerende! Men hold ut sammen med meg da!! Dette greier vi |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Sperret
![]() ![]() |
Sv: Nå begynner jeg og bli lei, to måneder i ketose, og ned to kilo …Siden du har gått på kuren tidligere går det tregere ved neste forsøk. Det advarer Torkil om i boka si. Det er lurt å finne en måte du kan spise og trene på i det lange løp, så du ikke trenger å sprekke. Vanligste årsaker til vektstans er for mange karbohydrater og for mye mat. Noen må være veldig forsiktige med karbohydrater om de har spist seg intolerante på det. De samme kanhende får vekt-stans av proteinet i melkeprodukter også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 44
![]() ![]() |
Sv: Nå begynner jeg og bli lei, to måneder i ketose, og ned to kilo …Synes rådet om å legge inn alt på diett.no høres mest fornuftig ut. Den lille tiden jeg prøvde ketolyse, så fikk jeg i meg alt for mye kalorier i forhold til hva jeg trengte. Og så far man jo som de andre her sier oversikt over om man gjør det rett i forhold til fett, protein og karbo. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ketose-ånde … | ninasov | Ketolysekuren | 18 | 14-03-11 14:04 |
Tre måneder i ketose og bare tre-fire kg | Ramah | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 31 | 02-05-09 11:44 |
Trenger råd fra erfarne - 12 kilo ned på 4 måneder, er det mulig? | sofiaanne | Lavkarbo generelt | 10 | 24-09-08 16:31 |
Jeg bare begynner jeg … | Karin | Livets lyse side | 21 | 24-12-06 15:06 |
11 måneder gammel gutt - 22 kilo tung! | Fedonisten | Nyheter / media | 20 | 13-05-05 00:53 |