Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 51
![]() ![]() |
MCT-olje og oppvarmingVar på apoteket og hentet flasken min med MCT-olje i dag. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen.
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MCT-olje og oppvarmingDen tåler oppvarming og kan i teorien brukes til steking, men den egner seg dårlig (eggene han fast i stekepanna). Jeg syns iallefall ikke at en er noe god å steke i. Der foretrekker jeg Meierismør eller Cocosa pure. Syns også at MCT er en litt for dyr olje til å bruke til steking......
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 51
![]() ![]() |
Sv: MCT-olje og oppvarmingJa det er egentlig alt for dyrt til å sløse med til steking og sånt.. da bruker jeg heller smør |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MCT-olje og oppvarmingJeg bruker min i iskaffe, eller rettere sagt kaffesmoothie kanskje, siden jeg t.o.m. har egg i den
:sa Nalana Replace one worry with another, thats the secret of life ![]() Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
MCT-olje vs kokosolje | Begod | Kosttilskudd | 147 | 28-04-20 19:01 |
Kokosolje - mct olje | lekenlett | Spørsmål og svar | 49 | 20-08-06 22:49 |
Bacon og olje | Anitave | Lavkarbo generelt | 7 | 01-07-06 00:56 |