Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hvor ofte skal man spise.

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-06-10, 09:41   #1
tuppemor
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: østlandet
Innlegg: 6
tuppemor er på en erverdig vei

Hvor ofte skal man spise.

Hei!

Er litt usikker på om dette er riktig sted å stille dette spørsmålet, men jeg prøver.
Hva er best: Mange små måltider i løpet av dagen eller få og store? Dersom noen vet hadde jeg vært glad for svar, da jeg hører så mye forskjellig bla.spis til du er mett, men da har det selvsagt lett for at man kan gå lenge før man kjenner sult. Så har du andre som hevder at for å opprettholde forbrenning så spis lite og ofte.

tuppemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen.lc-hf Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 10:15   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor ofte skal man spise.

Spis ofte og lite er det som gjelder på høykarbokosthold. Ikke så mye for å holde oppe forbrenningen, men for å opprettholde et jevnt (høyt) blodsukker .

Spis slik du føler er best. Noen spiser til og med bare ett måltid om dagen og det er jo greit så lenge man spiser det man trenger da.
Ser f.eks de gangene jeg har spist "A full English breakfast", den holder til langt utpå ettermiddagen - og fettforbrenniongen går jevnt og trutt.
Spiser du små måltider, så kan det være at du må spise ofte. Valget er ditt

(Hvis det hadde vært så viktig å spise ofte og lite, typisk hver tredje time, så måtte vi ha stått opp for å spise om natten )

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 10:24   #3
tuppemor
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: østlandet
Innlegg: 6
tuppemor er på en erverdig vei

Sv: Hvor ofte skal man spise.

Takk for raskt svar. Da har jeg gjort det som er riktig da.(har vel i grunnen skønt det selv også)men det er ganske utrolig hvor mye meninger andre folk har når de opplever eller hører om at folk prøver å slanke seg, da er det utrolig mange bedrevitere ute på markedet...

tuppemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen.lc-hf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor ofte skal jeg spise Lois Lane Ketolysekuren 3 16-05-10 19:25
Hvor ofte bør man spise på lavkarbo lolliduck Spørsmål og svar 7 26-02-10 15:33
Hvor ofte MÅ jeg spise? Imali Ketolysekuren 2 23-09-09 20:15
Hvordan skal jeg klare å spise ofte nok? Hannehk Ketolysekuren 14 22-07-08 21:12
Hvor ofte kan man spise litt høy gi varer? Helene Dr Lindbergs 8 19-08-06 09:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no