Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Alt gikk jo så bra ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-11-10, 17:45   #1
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Alt gikk jo så bra ...

Jeg var skikkelig kommet godt igang med ketolysekuren. Hadde gått ned nesten 5 kilo på 3 uker. Treninga tok litt tid å komme inn i, men også den var jeg godt igang med... Men så ble altså bomba eksplodert i ansiktet mitt; min kjæreste gjennom 2 år gjorde det slutt med meg....
Det førte til at matlysta ble totalt fraværende. Jeg prøvde å få i meg noe hver dag, men det ble svært begrensa... Jeg gikk ned ytterligere 2 kilo, før jeg begynnte å legge på meg igjen
Kroppen gikk nok i en ufrivillig sparemodus, og holdt på det lille som ble tilført. Det er nå 3 uker siden han dumpa meg, og her sitter jeg... Jeg har ikke skeiet ut med høykarbo i det hele tatt i løpet av disse ukene, men kosten har variert veldig, jeg tenker da på mengde. Jeg har holdt meg fullt og helt til ketosevennlig mat. Men, noen dager blir det veldig lite, og andre dager fråtser jeg.

På toppen av det hele har jeg nå vært sengeliggende i en uke pga bihulebetennelse/influensa... Er enda ikke frisk.

Så, det er liksom ingenting som går min vei for tida. Jeg føler meg oppblåst og jævlig.... VET at jeg må ta i et tak her, men det er ikke så enkelt. Jeg er svært lei meg pga typen, så enkelte dager føler jeg ikke for å gjøre noe som helst..

Hva nå?? Jeg vet ikke hvordan jeg skal finne krefter eller motivasjon til å sette igang for fullt igjen... Har ikke trent en dag disse 3 ukene, klarer rett og slett ikke å sette igang igjen. Er jo syk nå, men var ikke det de første 2 ukene.
Dette er så frustrerende. Jeg er bare fortvila for tida Dette med typen må bare gå som det går..det har ikke jeg kontroll over. Men, hadde jeg i det minste klart å ta kontroll over kroppen min, altså vektnedgang, så kunne jeg ihvertfall følt meg bra med én ting i hverdagen...

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 17:56   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Alt gikk jo så bra....

Først, så tror jeg du trenger en

Kroppen din er stresset etter allt som har skjedd i det siste. Og kroppen må fixe det som er viktigst for den akkurat nå, nemlig å bli frisk først
Når du er frisk igjen, så vil nok du klare å finne fokuset igjen
Ting tar tid, du er syk, du er i sorg etter bruddet

Gjør ditt beste du, ikke press deg til altfor mye nå på en gang. Da vil kroppen stritte i mot.

Lykke til, ta vare på deg selv

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 17:59   #3
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Alt gikk jo så bra....

Off så kjedelig at du har det sånn..Men det kommer nok til å gå bedre la kroppen din få sjangs te å bli frisk og det mentale blir bedre etter hvert.
Jeg har også hatt det tøft den siste tida og vekten har stoppet opp,har heller ikke hatt så mye matlyst.Men det kommer til å bli bedre bare hold ut så ska du se at det løsner.
Ønsker deg god bedring Fofa og at du får det bedre med deg selv snart

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 18:04   #4
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Alt gikk jo så bra....

Åh, så godt jeg kjenner igjen det med at kroppen protesterer, spesielt ved sykdom. Jeg har heldigvis ikke det andre å slite med... men merker godt at jeg føler meg oppblåst og elendig etter en uke med forkjølelse og vondt i halsen.

Først må du bare tenke på å bli frisk. Har du råd til det, så stell pent med deg selv, kjøp ny makeup, gå til frisøren... Det høres skikkelig overfladisk ut, men det hjelper til å ta tankene fra alt det som plager deg, og pigger opp.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 18:31   #5
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Alt gikk jo så bra....

Takk for svar, alle tre!! Og ja, Gerd, jeg trenger nok en klem...har ikke blitt mye av det i det siste.

Jeg tror nok at dere har rett...jeg må kanskje gi kroppen tid til å komme seg. Det er bare det at jeg har et enormt behov akkurat nå til å ihvertfall føle at noe går rett vei for meg. Men, jeg vet jo at kroppen er sliten og syk. Dessuten har jeg ikke hatt mer enn kanskje to gode netters søvn disse 3 ukene....regner egentlig med at også det spiller en stor rolle i vektoppgangen nå.
Jeg har ikke veid meg på lenge, så jeg vet ikke nøyaktig hvor mye jeg har lagt på meg..så vekta er egentlig ikke sååå nøye(selv om jeg jo gjerne vil ned, så er det liksom ikke hovedfokus for tiden). Skulle bare følt meg litt bedre med meg selv..altså kroppen...den mentale biten må bare ta den tiden den trenger

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 19:40   #6
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Alt gikk jo så bra....

Du får en fra meg også!

Jeg har bare et råd, kom deg ut og vær i bevegelse! Ikke tenk trening, tenk aktivitet... det vil hjelpe på psyken også i det lengre løp. Du trigger nemlig en del kjemiske stoffer i hjernen ved å være i aktivitet, noe som kan gjøre det lettere å fungere i hverdagen

Prøv også å tenk næring når du spiser - altså ikke sjokolade og tomme-kcalorier, men næring, oljer, smør, kjøtt, grønnsaker osv. Et forhold som avsluttes har jeg lest kan sammenliknes med dødsfall i nær omgangskrets, vær snill med deg selv,så ta den tiden du trenger - og igjen - hold deg i aktivitet!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 22:18   #7
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Alt gikk jo så bra....

Takk! Jo, jeg skal prøve å komme meg litt ut til uka. Må bare bli kvitt feber og influensa først. Om ikke annet på noe shopping

Jeg vet at jeg er nødt til å "ta meg i nakken" for å få skikk på dette her...men det er vanskelig akkurat nå..

Må vel innrømme at det har blitt endel Atkins bars og sukkerfri sjokolade(det er jo så enkelt...og godt) disse ukene. Men i går og i dag har jeg laget meg skikkelig middag... Så, jeg kan kanskje kalle det for at jeg er på vei tilbake på rett spor.
Har forøvrig gått masse Cocosa disse 3 ukene. I kaffen sammen med fløte..så fett har jeg ihvertfall fått i meg rikelig av. Noe værre med grønnsaker....

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 08:38   #8
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Alt gikk jo så bra....

God varm trøsteklem fra meg....

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 10:30   #9
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Alt gikk jo så bra....

herfra også ... for noen uker du har lagt bak deg - og du skal ha ENORM KRED for at du har klart å holde deg til lavkarbo disse ukene - for en champ Du er dødsflink .. Stå på - hold på kontrollen.

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 10:53   #10
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Alt gikk jo så bra....

Tusen takk!! Det varmer virkelig!

Frøkengiraldriopp: Jeg må innrømme at jeg mer enn én gang har gått inn på 7Eleven og sett på de lekre kakene, bollene, pastarettene osv osv... Har vært veldig nær å kjøpe et par ganger, men klarte å la være.

Samtidig, så tenker jeg av og til at jeg har jo gått opp i vekt alikevell, selv uten å ha inntatt masse karber..kanskje jeg likevel bare kunne ha kasta innpå et par kaker alikevell Jeg VET jo at det er en dum idé, men må jo innrømme at tanken har slått meg.

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 11:06   #11
Ctr
Juniormedlem
 
Ctr sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
Innlegg: 23
Ctr er ny på veien

Sv: Alt gikk jo så bra....

Hei, har fulgt med saken din, hoerte du mere fra eksen din, han sendte jo meldinger etc... Kommer han tilbake eller er det helt slutt naa?

Ellers vil jeg bare gi deg en klem, og haape at du kommer deg snart.. Husk at kropp og sjel trenger tid til aa bli frisk. Tar paa med brudd, noen sammenligner det med dodsfall, man mister jo noen man er glad i.. og elsker..

__________________

Delmål 1: Gå ned 2.4 kg innen Jul
Delmål 2: Kommer...
Ketolyse + 30 days shred!!
Ctr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 11:09   #12
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Alt gikk jo så bra....

Opprinnelig lagt inn av Frøkengiraldriopp, her.

herfra også ... for noen uker du har lagt bak deg - og du skal ha ENORM KRED for at du har klart å holde deg til lavkarbo disse ukene - for en champ Du er dødsflink .. Stå på - hold på kontrollen.

Ja det må jeg si at du har vært kjempeflink!!! lykke til videre!!!!!

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 11:22   #13
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Alt gikk jo så bra....

Der er så gode!!! Ganske rart egentlig, hvor mye det betyr å få støtte fra dere her inne!! Tusen takk..blir litt rørt, jeg..

Ctr: Jeg vet faktisk ikke hva det blir til... Han ringer ofte, og vi snakker flere timer på telefon..Det er noe vi alltid har gjort når vi ikke er i samme by.. Men vi har ikke snakket noe om "oss", eller hans følelser. Vi snakker om helt vanlige dagligdagse ting. Og når vi snakker, så er alt som det alltid har vært.. Men jeg vet jo ikke hva han føler. Han er på turné nå i 2 måneder, så jeg vet han er veldig busy. Derfor har jeg bestemt meg for å bare se hva som skjer..jeg kommer ikke til å legge noe press på han for nå..
Jeg tenker at han neppe kommer til å ringe en dag og si, "ja, da har jeg bestemt meg..." jeg tror heller at det kommer til å være på en måte som en ny start... At vi gradvis snakkes mer og mer, melder oftere osv.. Jeg har bevisst ikke meldt han uten at han meldte først, og heller ikke ringt en eneste gang.. Det er kun han som har ringt meg. Så, jeg tror jo det er positivt at han kontakter meg såpass mye som han gjør... Meeen...jeg VET jo ikke hva som kommer til å skje... Utrolig vanskelig å vite hva som er rett og galt for meg å gjøre her. Men jeg er bare så fast bestemt på at dette ER mannen i mitt liv, så jeg er villig til å ofre litt tid i usikkerheten...
Men, det gjør det dessverre ikke noe lettere av den grunn....

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 09:30   #14
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Alt gikk jo så bra ...

Om du ikke vil føle deg oppblåst; kutt ned på de sukkeralkoholholdige sjokoladene du nevner. Det er de som er årsaken til det.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 11:00   #15
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Alt gikk jo så bra ...

Ja, jeg er klar over at sukkerfri sjokolader kan føre til det.. Men enkelte dager har jeg ikke klart å fått i meg noe som helst, så da har en Atkins bar vært en nødløsning...

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 20:35   #16
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Alt gikk jo så bra ...

Ahh...i dag har jeg bare hatt lyst til å spise i hele dag... Tenker på mat konstant, og har småspist hele dagen. Har heldigvis ikke noe høykarbo i hus, så jeg har ikke oversteget mine tilmålte antall karber, men likevel. Det er så frustrerende å føle at man ikke klarer å gjennomføre én eneste dag "etter boka".
Vanligvis i ketose,så mister jeg alt matsug, det har jeg virkelig ikke gjort i dag

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 08:44   #17
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Alt gikk jo så bra ...

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Ahh...i dag har jeg bare hatt lyst til å spise i hele dag... Tenker på mat konstant, og har småspist hele dagen. Har heldigvis ikke noe høykarbo i hus, så jeg har ikke oversteget mine tilmålte antall karber, men likevel. Det er så frustrerende å føle at man ikke klarer å gjennomføre én eneste dag "etter boka".
Vanligvis i ketose,så mister jeg alt matsug, det har jeg virkelig ikke gjort i dag

Klarer du å holde deg opptatt med noe? Hobby? Besøke venner/familie? For meg hjelper det å komme meg UT av huset - å være hjemme alene er "dødaren" for gode forsetter i mitt hus ihvertfall hehe

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 09:35   #18
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Alt gikk jo så bra ...

Ja, jeg skjønner hva du mener!! Jeg ser jo også det at å gå hjemme kun er destruktivt for meg. Både det at tankene mine surrer rundt, og jeg svirrer i kjøkkenskapene.
Det endte med at jeg i går dro ut og shoppet....noe jeg elsker å gjøre Så, da ble jeg nødt til å ta ev avgjørelse; skal jeg tenke på pengeforbruk nå, eller kroppen min...kroppen vant! Så det ble litt shopping... Jeg kan ta meg råd til det, altså, så det er en bra måte å holde meg opptatt på. Fikk sms fra Cubus i går om at det er 30 % rabatt på alt i butikkene deres, kun i dag, så da blir det litt shopping i dag og Jeg skal også møte ei venninne å ta en kaffe, så da "slår jeg ihjel" 2-3 timer på det.

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 11:03   #19
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Alt gikk jo så bra ...

Kose deg masse på shopping FofaHåper du får en fin dag!!

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 11:39   #20
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Alt gikk jo så bra ...

Tusen takk Butten!! Gi meg et par dager nå, også skal jeg prøve å komme igang med treningen igjen også..
Går alt bra med deg?

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 14:03   #21
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Alt gikk jo så bra ...

Jada alt helt greit litt småsjuk,skal komme igang med treningen jeg også når jeg er kommet meg ovenpåTing kan bare gå en vei nå Fofa og det er opp og frem,men ned på vekta da

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 14:28   #22
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Alt gikk jo så bra ...

En klem fra meg til deg!

Det er ikke lett når det skjer sånne ting i livet! Men du har vært utrolig flink som har holdt deg til lavkarbo! Det står det kjemperespekt av! Og så flink du har vært til å finne på aktiviteter i det siste. Da har du i alle fall snudd litt på trenden. Så går de dagligdagse tingene nok bedre etterhvert.

Stå på videre!

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 17:01   #23
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Alt gikk jo så bra ...

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Ja, jeg skjønner hva du mener!! Jeg ser jo også det at å gå hjemme kun er destruktivt for meg. Både det at tankene mine surrer rundt, og jeg svirrer i kjøkkenskapene.
Det endte med at jeg i går dro ut og shoppet....noe jeg elsker å gjøre Så, da ble jeg nødt til å ta ev avgjørelse; skal jeg tenke på pengeforbruk nå, eller kroppen min...kroppen vant! Så det ble litt shopping... Jeg kan ta meg råd til det, altså, så det er en bra måte å holde meg opptatt på. Fikk sms fra Cubus i går om at det er 30 % rabatt på alt i butikkene deres, kun i dag, så da blir det litt shopping i dag og Jeg skal også møte ei venninne å ta en kaffe, så da "slår jeg ihjel" 2-3 timer på det.

Jeg og synes du er kjempeflink - dette krever mye av deg! Klapp deg selv på skuldra og skryt av deg selv - det har du faktisk lov til nå!

Klem!!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 18:24   #24
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Alt gikk jo så bra ...

Tuuuuusen takk alle sammen!!! Jeg merker at jeg blir skikkelig motivert av alle deres oppmuntrende ord!! Dette her SKAL jeg klare!!!!!

Har shoppa i maaaange timer i dag!! Har kjøpt så utrolig mye fint!!! I dag er en bra dag!! Håper disse kommer til å dukke opp mer og mer hyppig etterhvert

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gifteringen gikk av! mam Livets lyse side 7 16-11-10 13:13
Gått opp 3 kg. som jeg gikk ned! Knubbelubba Spørsmål og svar 5 14-09-07 20:56
Ja, dette gikk jo til h.....e! villebill Ketolysekuren 25 14-04-07 18:46
Der gikk vekta.. Kalorine Generell diskusjon 2 14-03-05 19:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no