Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

NY på dette her!

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-05-10, 09:32   #1
guro.kolloen@hotmail.no
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1
guro.kolloen@hotmail.no er på en erverdig vei

NY på dette her!

Jeg vurderer å starte på lavkarbo diett, men er det noen som har noen tips til meg, til frokost, lunsj, middag osv... Jeg er kjøttelsker, lite glad i fisk og skalldyr. . Jeg er veldig glad i grovbrød osv gode smaker osv.... Er det noen snille som kan gi en kresen slanker en lettere hverdag

guro.kolloen@hotmail.no er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 10:38   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: NY på dette her!

Sjekk oppskriftdelen av forumet

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 12:27   #3
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: NY på dette her!

Hei,
Les og lær her på forumet, masse nyttig informasjon, men anbefaler deg allikevel å lese noen bøker i tillegg, de kan eventuelt lånes på biblioteket. Dersom vektnedgang er det aller viktigste anbefaler jeg deg at du finner deg en lavkarbofilosofi og følger den.
Utrolig nok så opplever de aller, aller fleste at etter en stund på lavkarbo så forsvinner savnet etter det man trodde skulle bli det store savnet. Det finnes mange oppskrifter på lavkarbo vennlig brød og knekkebrød her på forumet, men noen opplever at vekta stagnerer når man spiser disse produktene.
Her finner du informasjon om de ulike lavkarbo retningene


Her har du oppskriftsdelen av forumet

Linker til inspirasjon:
Hva har du spist til frokost i dag
Lunsj
Hva skal du ha til middag i dag-tråden
Hva har du spist til kveldsmat i dag
Samling av oppskrifter for lavkarbo.no

Nyttig startsted for å lese seg opp her på forumet.
Til alle nybegynnere på lavkarbo…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er dette bra som mat? @maritamor Mer enn 30 kg overvekt 13 29-03-10 15:24
Dette med søtningsmiddel, sukkerarter ol, forstår ikke dette helt jeg! bella donna Spørsmål og svar 3 12-06-09 22:30
Mulig dette er feil forum for dette spm. (ticker) Momsa Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 6 26-08-08 23:36
Hva er dette? mocca75 Spørsmål og svar 3 21-07-08 15:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no