Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hva gjør dere?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-07-10, 11:32   #1
Borghild
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 738
Borghild har en fantastisk aura rundt segBorghild har en fantastisk aura rundt seg

Hva gjør dere?

Det regner i bøtter og spann her for dag nr 2 på rad. Torden og masse lyn i hele natt. Og jeg har gått tom for hva jeg skal fordrive tiden med. Mao jeg kjeder meg. Har fått så mye energi.

Tenkte jeg sdkulle spørre dere andre der ute hva dere gjør i samme situasjon. Kanskje jeg kan få noen nye ideer.

__________________
Ned 21 og målet er nådd.
Jeg har god tid; resten av livet faktisk
Borghild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Eat Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 11:53   #2
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Hva gjør dere?

Alt som burde vært gjort for lenge siden: Rydde boden, lese alle de bøkene jeg aldri får lest, sette bilder i fotoalbum, vaske ut av kjøkkenskapene (kanskje ikke så lurt i tordenvær?), osv ...

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 11:55   #3
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør dere?

Opprinnelig lagt inn av Borghild, her.

Det regner i bøtter og spann her for dag nr 2 på rad. Torden og masse lyn i hele natt. Og jeg har gått tom for hva jeg skal fordrive tiden med. Mao jeg kjeder meg. Har fått så mye energi.

Tenkte jeg sdkulle spørre dere andre der ute hva dere gjør i samme situasjon. Kanskje jeg kan få noen nye ideer.

Nordpå har det regnet omtrent hver dag i hele sommer....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 12:01   #4
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Hva gjør dere?

Jeg er på jobb. Gjør en mengde ting her jeg ikke burde gjort. Irriterer meg over få innlegg her på forumet for eksempel! I går rydda jeg i en mengde barneklær hjemme å fikk ut noen annonser på finn. Det var deilig, sånne ting kverner i bakhodet på meg til det blir gjort! Idag skal jeg spa en mengde med jord, brette klær og vaske klær. Dette blir en meget spennende dag kjenner jeg! *fnis*

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 12:39   #5
piajo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 19
piajo er på en erverdig vei

Sv: Hva gjør dere?

Lese bok eller i blader. Gå en tur (ta på regntøy ) gå på besøk til noen,eller bare slappe av med god musikk. I dag har jeg fri. Tenkte jeg bare skulle "små shoppe" litt. Snart røyke kutt så er visst litt stressa og finner ikke helt roen...

piajo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 13:49   #6
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 46
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Hva gjør dere?

Ikke så ille for meg, værst for barna - så vi har bakt muffins og boller i dag. Skulle en tur i badeland - men nå klager eldste på at han er kvalm og har vondt i magen - så da får vi satse på at film, ds'er og lego er tingen for han i dag.

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 13:50   #7
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 46
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Hva gjør dere?

Men altså - leiligheten min står til vaskedisp hvis du vil

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 14:22   #8
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør dere?

Leser(masse), sykler(inne), vasker, rydder, snakker med venner, har gjester, besøker familie, syr, maler, er på Lavkarbo...og jobber...og litt trim på treningssenter(sier jeg så kjekt, enda jeg begynte for en uke siden), ordner med klær og legger planer for nye klær, spiser god mat med mann, ordner med ting jeg skulle ha gjort en stund i heimen,legger planer for hva jeg skal gjøre når finværet komer igjen

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 17:24   #9
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva gjør dere?

Jeg er midt i en helrenovering av huset mitt, så jeg ..... spiller playstation...

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 17:56   #10
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva gjør dere?

[quote=Ferskenbeinet;901888] Irriterer meg over få innlegg her på forumet for eksempel! quote]
Det gjør jeg også når jeg har fri/anledning til å sitte lenge på nettet... helt til jeg innser at muligens har alle andre også fri og bruker tiden sin til andre spennende ting enn å sitte på internett, hehe

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 17:39   #11
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør dere?

Jeg blir så lite tiltakslysten når det er regn og surt ute... Gidder liksom ingenting; bortsett fra å se film.

I dag har vi 29 grader her!!!!

21 grader inne og 8 grader ute...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 21:42   #12
Borghild
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 738
Borghild har en fantastisk aura rundt segBorghild har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva gjør dere?

Hei på dere.
Skulle ha svart tidligere i dag, men plutselig kom jeg ikke inn på internett. Bevares så avhengig man blir av det.

Hei Blåbær.
Det ble rydding i kjøkkenskapene og masse til loppemarked ble tatt ut. God ide.

Kanutten, føler meg nesten som en "sutrekopp" jeg da når jeg kjeder meg etter 2 dager med regn med tanke på deg der oppe mot nord.
Håper sol og varme skal skinne på deg lenge nå. Kos deg med de 29.

Ferskrenbeinet - fniser litt med deg. Har mange sånne vaske- + ryddedager jeg også. Spesielt etter at 3 barnebarn har vært her. Ikke så spennende - men veldig ok når det er gjort.

Hei Piajo. Jo det er jo sant det med regntøy og tur. Men det fristet ikke i går. Tok et kaffebesøk da, med medbragt fløte og søtning.
Lykke til med røykeslutt. Jeg måtte ty til nikotin-tyggegummi, og det hjalp meg veldig. 4 1/2 år siden nå. LYKKE TIL!!!!

StegforSteg. Håper kvalme og magevondt er bedre på eldstemann i dag. Uansett god bedring til han. Håper dere kan bade og kose dere en dag senere.
Men jeg tror ikke jeg gidder vaske mer. He he.

Hei Anne. Tror du er en person med masse gå på mot. Blir i godt humør av å lese deg.

Hei Veggpryd. Det kaller jeg riktig arbeidsfordeling. Lykke til med renoveringen, så spennende da.

Ja - Gracella du er inne på noe der. Tror nok ofte jeg disponerer dagen litt feil. Hm

Ha en fortsatt flott kveld damer. Hyggelig å møte dere her inne.

__________________
Ned 21 og målet er nådd.
Jeg har god tid; resten av livet faktisk
Borghild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Eat Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 21:39   #13
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør dere?

Sitat:

Kanutten, føler meg nesten som en "sutrekopp" jeg da når jeg kjeder meg etter 2 dager med regn med tanke på deg der oppe mot nord.
Håper sol og varme skal skinne på deg lenge nå. Kos deg med de 29.

Jeg tror ikke du fikk med deg at de 29 gradene var 21 grader INNE og 8 ute!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 21:59   #14
Tropika
Medlem
 
Tropika sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 316
Tropika er ny på veien

Sv: Hva gjør dere?

Tja.. Med tre små i hus kan man ikke ligge på latsiden i alle fall.. Nå når de er lagt så ser jeg på alt jeg egentlig burde gjort.. Henge opp maskinen med klær f.eks.

Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 23:02   #15
Borghild
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 738
Borghild har en fantastisk aura rundt segBorghild har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva gjør dere?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg tror ikke du fikk med deg at de 29 gradene var 21 grader INNE og 8 ute!!

Nei fikk ikke med meg det. Men håper fortsatt at sol og varme snart skinner på deg.

__________________
Ned 21 og målet er nådd.
Jeg har god tid; resten av livet faktisk
Borghild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Eat Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 23:11   #16
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Hva gjør dere?

Jeg holder på med scrapbooking. Det er veldig gøy, ganske enkelt og så får det meg til å føle meg så kreativ (selv om jeg egentlig ikker er det :P ) Og tiden flyr nåt jeg holder på med dette

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 23:14   #17
Borghild
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 738
Borghild har en fantastisk aura rundt segBorghild har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva gjør dere?

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Jeg holder på med scrapbooking. Det er veldig gøy, ganske enkelt og så får det meg til å føle meg så kreativ (selv om jeg egentlig ikker er det :P ) Og tiden flyr nåt jeg holder på med dette

Ja, det ar jeg tenkt på mange ganger, det ser så gøy ut og det blir så flott. Har masse bilder liggende. Vet du, det skal jeg virkelig begynne med. Kjempe tips - tusen takk.

__________________
Ned 21 og målet er nådd.
Jeg har god tid; resten av livet faktisk
Borghild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Eat Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 23:21   #18
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Hva gjør dere?

Opprinnelig lagt inn av Borghild, her.

Ja, det ar jeg tenkt på mange ganger, det ser så gøy ut og det blir så flott. Har masse bilder liggende. Vet du, det skal jeg virkelig begynne med. Kjempe tips - tusen takk.

Du kommer til å bli helt hekta Lykke til

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 23:29   #19
Borghild
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 738
Borghild har en fantastisk aura rundt segBorghild har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva gjør dere?

"Scrapper" du på internet, eller med papirbilder og album?

__________________
Ned 21 og målet er nådd.
Jeg har god tid; resten av livet faktisk
Borghild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Eat Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 23:31   #20
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Hva gjør dere?

Papirbilder og album. Syns det er morsomst og blir finest

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 23:33   #21
Borghild
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 738
Borghild har en fantastisk aura rundt segBorghild har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva gjør dere?

Er nok enig med deg der. Har kjøpt sakser og noen bakgrunner for lenge siden. Det skal tas frem i morgen.

__________________
Ned 21 og målet er nådd.
Jeg har god tid; resten av livet faktisk
Borghild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Eat Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 23:39   #22
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Hva gjør dere?

De har endel scrapbooking ting på Nille som ikke er så dyrt. Kan være greit å begynne der, kjekt å ha endel å velge i når en holder på

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva gjør dere når dere er bedt bort på middag? emma1 Spørsmål og svar 16 16-06-10 22:42
Dere med barn! Spiser ungene det samme som dere gjør? Polarlys Spørsmål og svar 10 07-08-08 13:54
Hva gjør dere når dere skal i bursdag etc? Zoë Vedvarende vekttap 7 02-05-04 20:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no