Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Liste over lavkarboprodukter?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-03-11, 12:00   #1
Freekazoid
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 2
Freekazoid er på en erverdig vei

Liste over lavkarboprodukter?

Finnes det ei liste over masse lavkarbo produkter?
Har lyst å prøve dette.
Eg er 176cm, 93 kg, og vil ned i 80-85 til sommeren.

Freekazoid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 10 kg bør ikke vere umuligt Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 12:15   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Liste over lavkarbo produkter?

Forstår ikke helt hva du mener - er det ferdigprodukter du tenker på?

Her er er info om lavkarbo på 3 minutter siden det kan se ut som du mangler litt kunnskap om lavkarbo?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 12:22   #3
Freekazoid
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 2
Freekazoid er på en erverdig vei

Sv: Liste over lavkarbo produkter?

ei liste der eg kan lese av når eg feks skal handle.
eller kan vel bare lese på varen, og bare kjøpe det med lite eller ingen karbohydrater. holde meg unna poteter, brød og pasta?

Freekazoid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 10 kg bør ikke vere umuligt Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 12:31   #4
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Liste over lavkarboprodukter?

Hvis du ser på matvaretabellen på forsiden, ser du hva slags matvarer som har mye karbohydrater, og hvem som har lite.
Lowcarb butikken på Flisa, har et kjekt hefte med fargekoder på mat du kan spise ofte, innimellom og ikke (tror jeg, jeg så ikke så kjempenøye) Du kan jo kontakte de og høre om de sender.

Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 12:57   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Liste over lavkarbo produkter?

Opprinnelig lagt inn av Per Arne Leirvik, her.

ei liste der eg kan lese av når eg feks skal handle.
eller kan vel bare lese på varen, og bare kjøpe det med lite eller ingen karbohydrater. holde meg unna poteter, brød og pasta?

Les pdf'en jeg linket til i innlegget mitt så ser du enkelt hva du kan kjøpe og ikke kjøpe av lavkarbo-vennlig mat Hold deg til maks 5 gram karbo pr 100 gram i matvarer i butikken (som feks tacosaus). Samme type produkt kan ha forskjellig innhold av karbo, men det lærer du etterhvert. Søk også opp produktet på forumet så har vi gjerne diskutert temaet tidligere

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 15:37   #6
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Liste over lavkarboprodukter?

Går du inn her: Til alle nybegynnere på lavkarbo… så skal det være en link der til en handleliste-tråd i tillegg til masse annet nyttig.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarboprodukter rosa123 Lavkarbo generelt 6 11-08-10 23:10
GI-liste! Superbolla Lavkarbo generelt 4 28-06-10 11:10
Lavkarboprodukter Alouis Ketolysekuren 5 09-05-10 22:36
GI - liste Happy H Dr Lindbergs 14 05-03-09 21:18
Lavkarboprodukter tonekvam Lavkarbo generelt 5 20-06-05 16:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no