Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Venter spent

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-07-08, 22:26   #1
ElinPelin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oppland
Innlegg: 15
ElinPelin er på en erverdig vei

Venter spent

Har vært på kuren 2 uker i morra, ingen sprekk og er i ketose. Hadde vel aldri trodd at jeg noensinne ville bli glad for dårlig ånde, treg mage, neongult tiss og at jeg skulle like fargen lilla....glis.

Dette går liksom bedre enn jeg hadde trodd, godtegris som jeg er. Styrer unna lørdagsgodtet til ungene uten problem, spiser masse grønnsaker (gjorde også det tidligere) og føler meg sunn bortsett fra at det er uvant at det er lov å spise fett og bli mett når man er på slankekur. Favoritten er wok-grønnsaker(løk, broccoli, paprika, chili), masse olje og en del karri og laksefilet eller kylling. Knallgodt og er ikke blitt lei det ennå. En annen favoritt er reisdyrskav, løk, sopp og paprika frest i smør og med fløte. Tenk, stuing som hovedrett. Fantastisk. Og eggedosis søtet med splenda og en dæsj kakao til dessert om det er behov. Nam.

Har ikke begynt å merke noe på tøyet ennå, men føler på en måte at jeg ikke er så oppblåst som før. Har en god følelse i kroppen og trives med tilstanden. Merker nok at energien til tider tar litt slutt, driver gård med en del fysisk arbeid og er ikke så "eksplosiv" som før. Men det er bare å ta det litt mer med ro. Jobben blir nå gjort uansett.

Håper jeg snart vil merke litt på tøyet, ekstra motivasjon det. Vel, ville bare dele noen nybegynnerbetraktninger.

ElinPelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 12:53   #2
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: venter spent

Så flink du er..! Fortsett sånn.
Har du veid deg da, siden starten?

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 12:56   #3
Bergrosa
Seniormedlem
 
Bergrosa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: På fjellet i Trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 1.234
Bergrosa begynner å bli godt kjentBergrosa begynner å bli godt kjentBergrosa begynner å bli godt kjentBergrosa begynner å bli godt kjentBergrosa begynner å bli godt kjentBergrosa begynner å bli godt kjent

Sv: venter spent

Stå på videre Du er flink

__________________

Det er i motbakke det går oppover!
Stor klem fra Bergrosa
Min Journal-velkommen om du vil Bergrosas lille verden
Bergrosa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: min egen...... Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 13:14   #4
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Sv: venter spent

Opprinnelig lagt inn av ElinPelin, her.

Favoritten er wok-grønnsaker(løk, broccoli, paprika, chili), masse olje og en del karri og laksefilet eller kylling. Knallgodt og er ikke blitt lei det ennå. En annen favoritt er reisdyrskav, løk, sopp og paprika frest i smør og med fløte. Og eggedosis søtet med splenda og en dæsj kakao til dessert om det er behov. Nam.

Nam liker middagene dine jeg skal jeg jammen meg prøve!
Du har vært kjempeflink!

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 13:45   #5
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: venter spent

Kjempebra Stå på videre

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 20:10   #6
ElinPelin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oppland
Innlegg: 15
ElinPelin er på en erverdig vei

Sv: venter spent

Har rett og slett ikke noen vekt, så jeg får ikke veid meg. Så da er det bare å vente på de resultatene jeg kan se med blotte øyet. Det må vel bli litt bedre plass i buksene snart...

ElinPelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 20:14   #7
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: venter spent

Kjøpte meg helt ny vekt når jeg begynte, er blitt så glad i den (seff fordi den peker nedover )

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mens jeg venter på boken - mengdeoversikt? karbolia Ketolysekuren 3 28-04-08 10:44
Hva kan jeg spise mens jeg venter på bokji ? Kokosbolla :o) Ketolysekuren 7 06-07-07 10:52
Spent... Nila Generell diskusjon 0 24-06-07 22:39
Venter fremdeles på boka, så må spørre litt mer.... :) vanilla Ketolysekuren 3 04-04-07 16:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no