Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2005
Hvor: Østlandet
Alder: 50
![]() |
Kvalm! ..dietten?Ja, ja har ikke mindre enn 5 bøker om lavkarbo liggende på stuebordet. Det var IKKE lurt...aldri vært så forvirret
![]() |
![]() |
#2 |
Admin
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvalm!..dietten?Men hvilken diett har du valgt deg ut, da? Om det er ketolyse, så skal du spise 15 gram karbo og ikke 10-15 |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
Sv: Kvalm!..dietten?det er jo ikke så fryktelig uvanlig å være kvalm når man starter opp lavkarbo... man må jo omstille kroppen sin på det nye kostholdet... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: May 2006
Hvor: Vestfold
Alder: 56
![]() |
Sv: Kvalm!..dietten?Har ingen fasit, men det eneste jeg vet er at det går mye magebesvær rundt omkring. Hadde jeg vært deg ville jeg kanskje ventet med å begynne skikkelig på kostholdet til du følte deg bedre og fikk bestemt deg for hvilken retning du skal velge.
![]() |
![]() |
#5 |
Potius sero, quam numquam
Medlem siden: Oct 2004
Sv: Kvalm!..dietten?Jeg har heller ingen fasit på dette, men det er sikkert lurt å vente til magesjauen rundt deg har lagt seg. Som du ellers selv sier; "Les boka" ! Jeg har kun første utgaven av Ketolysekuren, men kan ikke huske at der står at maten skal inneholde 70-75 % fett i oppstartfasen!!! Derimot står det at en skal spise varierte salat og grønnsaker, og at dette skal utgjøre mesteparten av karbohydratmengden. I tillegg bør en ta ketolysetablettene og drikke rikelig med vann/mineralvann. Igjen LES I BOKEN og forhold deg kun til en diett, ellers blir det lett surr! Dessuten er det veldig lurt å veie alt som inneholde karbohydrater og du vil helt sikkert finne ut at du kan spise masse salat og grønnsaker, når du bare velger de som inneholder minst karbohydrater. Lykke til! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvalm!..dietten?både meg og veninnen min var skikkelig kvalm (diare osv og) de første dagene i tillegg hode pine(ta magnesium),de første nettene var også vanskelig å få sove skikkelig.tror det er helt normalt for kroppen må omstille seg!Jeg slanket de første 18 kg med knekkebrød og frukt og også da fikk kroppen min "fiber sjokk og jeg ble dårlig osv de første dagene..det går sikkert snart over |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvalm!..dietten?Krom stabiliserer blodsukkeret og dermed kvalmen siden kvalme kommer av lavt blodsukker. Krom fins i en av ketolysetablettene. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvalm!..dietten?Jag hade en sådan "episode" 2:dre eller 3:dje uke..var kvalm i ca 4 dager..men det gikk over..og jag spiste 10 karbs per dag de første 2 månedene på kuren..
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2005
Hvor: Østlandet
Alder: 50
![]() |
Sv: Kvalm!..dietten?Hei, takk for alle svarene deres! Er ikke helt sikker på hva det er som feiler meg (sykdom/diett). Poden kastet opp i bilen igår, og han eier ikke matlyst han heller - så det er mulig det er sykdom.
![]() |
![]() |
#10 |
Admin
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 43
Sv: Kvalm!..dietten?Gratulerer med valget!! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#11 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvalm!..dietten?kjempebra at du har bestemt deg for noe som passer for deg/dere |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Krigerdietten | nøtta | Andre dietter | 4 | 02-03-10 19:01 |
Kvalm? | Isalien | Spørsmål og svar | 6 | 20-01-07 21:13 |