Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Nok fett?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 18-08-07, 10:31   #1
Tussi jenta
Seniormedlem

Tussi jenta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Alder: 47
Tussi jenta er ny på veien

Nok fett?

Jeg har ikke fått boka ennå, og lurer på egentlig hvor mye fett må man spise?

Jeg er ikke så glad i fett, prøvde i går med div fete matvarer, men ble skikkelig kvalm og synes det ikke er godt.

Men jeg liker laks, makrell og brie ost. Dette er jo mat med mye fett også liker jeg bacon i små porsjoner.

Er det nok fett hvis jeg får i meg det hver dag?

Kan nok og spise kjøttdeig istedenfor karbonadedeig.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 11:03   #2
Lindabtn
Seniormedlem

Lindabtn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Nok fett?

Opprinnelig lagt inn av Tussi jenta, her.

Jeg har ikke fått boka ennå, og lurer på egentlig hvor mye fett må man spise?

Jeg er ikke så glad i fett, prøvde i går med div fete matvarer, men ble skikkelig kvalm og synes det ikke er godt.

Men jeg liker laks, makrell og brie ost. Dette er jo mat med mye fett også liker jeg bacon i små porsjoner.

Er det nok fett hvis jeg får i meg det hver dag?

Kan nok og spise kjøttdeig istedenfor karbonadedeig.

Hei hei! Skjønner akkurat hva du mener, er ikke glad i fett jeg heller. Men jeg tar et kosttilskudd som heter cocosa, det er kokosfett, kan fåes i to typer, et man kan spise som smaker kokos, en en som man kan steke i som er smaksløs. Det skal også hjelpe på forbrenningen, og har mange andre positive sider, søk på nettet, der får du mye info om cocosa.

Når det gjelder fete matvarer prøver jeg å holde med til de feteste ostene, det feteste smøret, men jeg klarer ikke fett kjøtt, så cocosa er en perfekt kilde til fett. Du kan også bruke noe som heter MCT olje, men det har jeg ikke noe erfaring med.

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 11:15   #3
Tussi jenta
Seniormedlem

Tussi jenta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Alder: 47
Tussi jenta er ny på veien

Takk for svar!!

Kanskje jeg burde kjøpe meg en sånn olje da.

Liker heller ikke fett på kjøtt.

Det her er jo veldig uvant og, har jo et helt liv levd etter at fett er nei, bortsett fra fett fra fisk.

Skal til sverige i dag, så da kan jeg se om jeg finner sånn olje der, tenkte og kjøpe protein pulver og.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 12:08   #4
Lindabtn
Seniormedlem

Lindabtn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Tussi jenta, her.

Takk for svar!!

Kanskje jeg burde kjøpe meg en sånn olje da.

Liker heller ikke fett på kjøtt.

Det her er jo veldig uvant og, har jo et helt liv levd etter at fett er nei, bortsett fra fett fra fisk.

Skal til sverige i dag, så da kan jeg se om jeg finner sånn olje der, tenkte og kjøpe protein pulver og.

Cocosa kan kjøpes på helsekost. Bar vær forsiktig, magen kan reagere VELDIG første gang, jeg fikk diare og oppkast første gang jeg tok det, tok da en ss, men begynn med en ts og jobb deg oppover.... bare et lite tips kan være den er billigere i sverige enn i Norge

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sunt/usunt fett Evrydike Spørsmål og svar 3 26-02-11 14:03
OPTIMAL ERNÆRING basert på Jan Kwasniewskis kostholdsfilosofi Ziggy Optimal Ernæring 408 29-06-07 11:56
Fett (argumenter) Drømmepie Generell ernæringsdebatt 5 29-05-06 21:17
Sten Sture Skaldemann - Spis deg ned i vekt donjuanwannabe Lavkarbobøker 14 27-10-05 20:43
Hva syns dere om dette? CKD-diet Iset Lavkarbo generelt 15 15-07-05 14:20

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:08.