Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvis man ikke er tilhenger av å bestille på nett, hva gjør man med tabelettene da?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-10-07, 15:55   #1
SkinnyToBe
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 72
SkinnyToBe er ny på veien

Hvis man ikke er tilhenger av å bestille på nett, hva gjør man med tabelettene da?

Jeg regner med det finnes noen vitanin og kosttilskudd som kan kjøpes over disk.
Hva må jeg sjekke at jeg får i meg?
Er det nok med et multivitamin?

__________________

SkinnyToBe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt ettet Lindberg. Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 16:04   #2
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvis man ikke er tilhenger av å bestille på nett, hva gjør man med tabelettene da

Opprinnelig lagt inn av SkinnyToBe, her.

Jeg regner med det finnes noen vitanin og kosttilskudd som kan kjøpes over disk.
Hva må jeg sjekke at jeg får i meg?
Er det nok med et multivitamin?

Skriv ned hvor mye det er i hver av alle pillertene på ketolysekuren, ta med deg lista på apoteket å få dem til å plukke tilsvarende mengde fra hyllene. Tror det blir dyrere for deg da, men det er jo en måte

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 16:08   #3
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvis man ikke er tilhenger av å bestille på nett, hva gjør man med tabelettene da

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Skriv ned hvor mye det er i hver av alle pillertene på ketolysekuren, ta med deg lista på apoteket å få dem til å plukke tilsvarende mengde fra hyllene. Tror det blir dyrere for deg da, men det er jo en måte

200 mg magnesium

+

De neste trenger du dobbel dose av hver dag:

  • Gjærbundet Krom 120 mikrogram
  • Mangan 2 mg
  • Kobber 2 mg
  • kalsium 200 mg
  • kalium 560 mg
  • folinsyre 100 mikrogram
  • Vit B1 0,6 mg
  • Vit B2 1 mg
  • Biotin 50 mikrogram
+


Gjærbundet Selen 100 mikrogram
Vitamin C 90 mg
Vitamin E 15 mg
Sink 15 mg
Vitamin B6 2 mg
Vitamin A (RE) 800 mikrogram


Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 16:14   #4
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Hvis man ikke er tilhenger av å bestille på nett, hva gjør man med tabelettene da

Eller går til en Menybutikk og kjøp de der, evt be dem bestille for deg.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 17:04   #5
SkinnyToBe
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 72
SkinnyToBe er ny på veien

Sv: Hvis man ikke er tilhenger av å bestille på nett, hva gjør man med tabelettene da

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

200 mg magnesium

+

De neste trenger du dobbel dose av hver dag:

  • Gjærbundet Krom 120 mikrogram
  • Mangan 2 mg
  • Kobber 2 mg
  • kalsium 200 mg
  • kalium 560 mg
  • folinsyre 100 mikrogram
  • Vit B1 0,6 mg
  • Vit B2 1 mg
  • Biotin 50 mikrogram
+


Gjærbundet Selen 100 mikrogram
Vitamin C 90 mg
Vitamin E 15 mg
Sink 15 mg
Vitamin B6 2 mg
Vitamin A (RE) 800 mikrogram


Oi. Trenger man alt det, eller kan man godta det om man finner noe som inneholder NESTEN alt?

Meny hørtes bra ut. Skal spørre dem om de kan bestille Ketolyse-tabelettene til meg. :-)

__________________

SkinnyToBe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt ettet Lindberg. Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 17:43   #6
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Hvis man ikke er tilhenger av å bestille på nett, hva gjør man med tabelettene da

Jeg fikk min Menybutikk til å ta inn de og ketolysepølsene. Det tok ganske lang tid, men det kom nå i alle fall til slutt inn.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 17:51   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvis man ikke er tilhenger av å bestille på nett, hva gjør man med tabelettene da

Hvorfor ikke bestille på nett? Det er jo fullstendig trygt, og lettvint. Jeg handler helst alt det jeg kan på nett jeg, har gjort det i alle år.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 18:24   #8
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Hvis man ikke er tilhenger av å bestille på nett, hva gjør man med tabelettene da

Du kan jo endre litt på tankene dine, og bli tilhenger av å bestille noe på nett istedet.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 19:30   #9
SkinnyToBe
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 72
SkinnyToBe er ny på veien

Sv: Hvis man ikke er tilhenger av å bestille på nett, hva gjør man med tabelettene da

Jeg syns det er så kjipt med bataling. Mye styr da de fleste har forskjellige rutiner på dette. Jeg liker å ha kontroll på pengeforbruket. Når jeg bestiller på nett vet jeg jo ikke nøyaktig hvilken dag det trekkes, og så er det så mye gebyrer, frakt og annen dyr dritt.

Hva tok meny for de ketolysetabelettene da?

__________________

SkinnyToBe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt ettet Lindberg. Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 20:56   #10
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Hvis man ikke er tilhenger av å bestille på nett, hva gjør man med tabelettene da

Opprinnelig lagt inn av SkinnyToBe, her.

Jeg syns det er så kjipt med bataling. Mye styr da de fleste har forskjellige rutiner på dette. Jeg liker å ha kontroll på pengeforbruket. Når jeg bestiller på nett vet jeg jo ikke nøyaktig hvilken dag det trekkes, og så er det så mye gebyrer, frakt og annen dyr dritt.

Hva tok meny for de ketolysetabelettene da?

Jeg har sluttet å tenke på frakten. Det koster jo å kjøre til butikker også og å stå parkert mange steder, samt at det er lurt å finne en bank som er gebyrfri. Det trenger ikke være så vanskelig, - jeg er for alt som gir meg det jeg trenger på en grei måte, selv om det kanskje koster noen kroner mer.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 22:52   #11
SkinnyToBe
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 72
SkinnyToBe er ny på veien

Sv: Hvis man ikke er tilhenger av å bestille på nett, hva gjør man med tabelettene da

Nja. Jeg bor rimelig sentralt, så de er bare en sunn liten spasertur til butikken, uansett hvilken type butikk jeg trenger. Derfor vil jeg ikke spandere på meg fraken. Har ikke så al for mye å ta av, så alle monner drar...

__________________

SkinnyToBe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt ettet Lindberg. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Kan man komme i ketose med BMI på 20? Ullabulla Ketolysekuren 85 18-09-07 10:36
Kritikk av ketosebaserte dietter (flyttet fra en introduksjonstråd) vintage Ketolysekuren 79 02-08-07 18:42
Må jeg ta kosttilskudd? Kaja Kosttilskudd 17 23-07-07 23:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no