Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Hodepine under trening

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-10-07, 01:29   #1
JenJen
Seniormedlem

JenJen sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Alder: 40
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs
Question

Hodepine under trening

Aner ikke om noen her har peiling på dette, men jeg spør likevel. Jeg får sånn hodepine når jeg trener(kondisjon, ikke styrke), og sånn har det vært hver gang nå de siste ukene. Dette fikk jeg og før jeg begynte på lavkarbo(men ikke så ofte), og en gang gikk det så langt at det utløste migreneanfall som varte en hel uke (med kvalme, oppkast, var for lyd og lukt, osv). Nå må jeg stoppe dersom jeg kjenner tegnene på at det begynner å gå for langt. Hva kan dette komme av? Jeg kan ikke engang bøye meg ned for å hente noe på gulvet uten at det kjennes ut som at noe eksploderer i hodet.. Jeg har fått påvist migrene for noen år tilbake, men jeg trodde da trening skulle være positivt..?

Blir veldig takknemlig for svar, for legen min sier bare at jeg er overvektig og at det er grunnen til alle mine "plager".

Rest if you must, but don't you quit.

JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 15:51   #2
Lellefant
Nytt Medlem

Lellefant sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Bolleland
Lellefant er på en erverdig vei

Sv: Hodepine under trening

Det kan være for at du drikker for lite vann før trening. Prøv å drikk mer, så kanskje det går over

Gammel 01-11-07, 22:39   #3
JenJen
Seniormedlem

JenJen sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Alder: 40
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Hodepine under trening

Kanskje jeg må prøve det. Takk for tips

Rest if you must, but don't you quit.

JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Om hodepine HP Induksjonen 11 10-10-15 14:06
4x4 intervalltrening Begod Trening 75 03-05-10 17:53
Lett hodepine. donjuanwannabe Vedvarende vekttap 6 02-03-06 16:47
Proteiner ikke nyttig rett etter trening ?? Nille Trening 33 21-10-05 12:01
Fettforbrennende treningstips mofe Trening 4 28-04-05 19:18

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:36.