Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Bytte av filosofi (?)

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 06-01-08, 21:37   #1
Sina
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2007
Sina er på en erverdig vei

Bytte av filosofi (?)

Har fulgt ketolysekuren frem til jul, med tilfredsstilende resultat. I jula har jeg tillatt meg å spise karbohydrater. Nå sliter jeg med å komme i gang igjen. Er rett og slett lei av maten. Lurer nå på om jeg skal ”gå” over til Lindberg tidligere enn først tenkt.
Da lurer jeg på hvor fort dere som sverger til Fedon går ned i vekt?
Hvor kan jeg få kjøpt ferdig blandet melblanding ? (syns det var alt for mange ingredienser i oppskrifta på Fedon brød)
Hvordan kan jeg finne ut hva GI innholdet i produktene er når jeg leser innholdsfortegnelsen?

Sina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 22:05   #2
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Bytte av filosofi (?)

Jeg har prøvd ganske mye rart. Prøver å gå over til Lindberg når jeg detter av ketosen.

Jeg går ikke mye ned da men klarer ihvertfall å holde meg stabil.

Egentlig så er jeg ikke den rett til å svare da jeg aldri har lest bøkene hans noe godt.

GI kan ikke leses på innholdsfortegnelser.

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 23:06   #3
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Bytte av filosofi (?)

Opprinnelig lagt inn av Sina, her.

Har fulgt ketolysekuren frem til jul, med tilfredsstilende resultat. I jula har jeg tillatt meg å spise karbohydrater. Nå sliter jeg med å komme i gang igjen. Er rett og slett lei av maten. Lurer nå på om jeg skal ”gå” over til Lindberg tidligere enn først tenkt.
Da lurer jeg på hvor fort dere som sverger til Fedon går ned i vekt?
Hvor kan jeg få kjøpt ferdig blandet melblanding ? (syns det var alt for mange ingredienser i oppskrifta på Fedon brød)
Hvordan kan jeg finne ut hva GI innholdet i produktene er når jeg leser innholdsfortegnelsen?

Hei
Jeg vet ikke om det finnes ferdig melblanding, men brødene kan kjøpes ferdige på Rema 1000.

Du bør sikkert skaffe deg boka for å få med deg mest av oppskrifter osv, men du finner også en del oppskrifter og info her http://www.drlindbergs.no/page/index...d=-1&joinid=-1

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dr. Lindbergs filosofi MHM Dr Lindbergs 4 06-07-10 13:21
Når man ikke følger noen filosofi Joika Lavkarbo generelt 13 27-10-08 13:25
Bytte kostholdsfilosofi?? Nett Spørsmål og svar 7 12-05-06 12:29
Bytte produkter Maria Eurodiett 0 23-12-04 10:39

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.