Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Spiser jeg for lite?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 06-06-11, 14:04   #1
Porla
Nytt Medlem

Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Porla er på en erverdig vei
Question

Spiser jeg for lite?

Nå har jeg gått på lavkarbo i nesten en mnd. De første to ukene gikk jeg ned 3 kilo og var overlykkelig. Men den siste halvannen uka har det stått stille. Jeg sjekker titt og ofte at jeg er i ketose, men jeg er ikke sulten lengre. Spiser lunch og middagskvelds. Til lunch spiser jeg som oftest omelett med ost og skinke steikt i smør og til middag er det litt forskjellig, men passer på at det ikke er karber der. Noen som kan gi meg et godt råd? Det er jo mye mer motiverende når vekten går nedover...

Porla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 14:09   #2
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Spiser jeg for lite?

Veldig vanskelig å gi råd når du har "egenkomponert" som kostholdsfilosofi, da er det jo du som bestemer hva du vil ligge på av karber

Hva vil du ligge på av karber da? Og hva er en vanlig dagsmeny? Skal du ned mye?

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 15:40   #3
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Spiser du ikke noe grønt i det hele tatt?
Litt karber skader ikke i det hele tatt, iallefall ikke om du passer på at de kommer fra grønnsaker som vokser over jorden.
I fløte, CC, CF, rømme er det jo også noe karber, så litt karber får du vel i deg til middagen?

Gammel 06-06-11, 15:47   #4
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Det er også normalt at det stopper opp litt i 3-4. uke mens kroppen tar en hvilepause før neste vektsprang!

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg spiser så lite! Bærtolina Lavkarbo generelt 1 07-06-09 11:59
Spiser jeg for lite? sara Lavkarbo generelt 9 24-03-09 22:45
Spiser jeg for lite.. ? smookie Lavkarbo generelt 24 18-11-06 18:24
Spiser jeg for lite? paprika Spørsmål og svar 11 10-05-06 22:44
Spiser jeg for lite? Searynox Ketolysekuren 12 13-08-05 17:06

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:02.