Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Er det virkelig mulig å være så sløv

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 09-04-08, 22:53   #1
Bayone
Medlem

Medlem siden: May 2007
Alder: 46
Bayone er på en erverdig vei
Thumbs down

Er det virkelig mulig å være så sløv

Jeg tror jeg må være verdens mest sløve person I forrige uke var jeg på klubb og der fikk vi servert Siesta x-tra å drikke. Sjekket innholdsfortegnelsen og ingen karber, flott. Stakk innom butikken og kjøpte en 4-pakning en dag for å få litt avveksling fra Pepsi-max. Etter å ha drukket opp tre flasker (ikke alene altså! men mest var nok meg) så kommenterer at denne var da veldig søt. Hadde jeg kjøpt x-tra, neida Så jeg har drukket noe helt utrolig mye brus MED sukker!! Hvor mange karbohydrat er vel ikke det Har altså ikke så store forhåpninger for veiing på mandag. Må vel være superflink resten av uka nå. Kompansere med maaaasse vann kanskje

Bayone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 23:02   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Er det virkelig mulig å være så sløv.

Vi har alle snubla i en og annen felle Ikke fortvil... Drikk masse vann og få skylt fandenskapet ut av kroppen

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 00:31   #3
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

kjipe greier det der!,.,, jeg har ramle i den fella to ganger.

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 02:01   #4
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

jeg også! drakk en halvliter med pepsi, før jeg tenkte at "hmm, den pepsi maxen her smakte jammen dødt"
Shit happends

Gammel 10-04-08, 10:53   #5
LilleVille
Medlem

LilleVille sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 51
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er det virkelig mulig å være så sløv

Fort gjort...

Men bare så du vet det, det ER karber i Siesta X-tra også, den er akkurat som Solo Pluss f.eks, inneholder litt fruktsaft. Tror det er 0,6 g pr dl ellerno jeg. Så du kan ikke drikke ubegrenset av den på ketolyse. Jeg pleide å unne meg et glass til frokost i helgene, istedenfor juice

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 14:49   #6
Bayone
Medlem

Medlem siden: May 2007
Bayone er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av LilleVille, her.

Fort gjort...

Men bare så du vet det, det ER karber i Siesta X-tra også, den er akkurat som Solo Pluss f.eks, inneholder litt fruktsaft. Tror det er 0,6 g pr dl ellerno jeg. Så du kan ikke drikke ubegrenset av den på ketolyse. Jeg pleide å unne meg et glass til frokost i helgene, istedenfor juice

Jeg vet at det er litt ja, men synes det er greit som avveksling til pepsi-max innimellom.

Bayone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 18:24   #7
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Hoppda!
Men tenk på den positive siden av saken, det var ikke sånn at du mista selvkontrollen og sto med hodet i kakeboksen !
Børst det av skuldrene, ta det som en erfaring om å sjekke innholdsfortegnelsen ekstra nøye neste gang! Detta går så bra

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
Må jeg ta kosttilskudd? Kaja Kosttilskudd 17 23-07-07 23:52
sukker og karbofritt liv - mulig i lengden? bikini Lavkarbo generelt 11 22-05-06 12:14

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:26.