Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Ketos- Jag kommer inte inn i denVad gör jag för fel?
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: May 2008
Hvor: Drøbak
Alder: 59
![]() |
Sv: Ketos- Jag kommer inte inn i denJeg er ingen proff, men i boken så står det at dersom du ikke kommer i ketose, så skal du kutte ut salaten til du kommer i ketose. Du behøver bare å få stixen til å endre farge, så kan du ta salaten inn i dietten igjen. Jeg tror også at du bør holde deg unna Atkins barene til du har vært i ketose i 14 dager. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ketos- Jag kommer inte inn i denVille absolutt ikke anbefalt å kutte ut salat/grønnsaker nei. Erfaringsmessing er det andre ting som spiller inn om man ikke får utslag på stix. Men du bør absolutt kutte ut barene og evt. kunstig søtstoff om du spiser/drikker noe med det.
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Sv: Ketos- Jag kommer inte inn i denDet hjälper tydligen och klaga
![]() |
![]() |
#5 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ketos- Jag kommer inte inn i den
Siden du er i kategorien "normalvektig" vil du nok måtte slite litt for å ta av de siste 6 kiloene. Det sies at de site 5-6 kiloene er de vanskeligste og kan ta like lang tid å miste som 20 ! Kroppen din har sitt eget "set point", dvs. en vekt den føler er riktig. Den vil, når du nærmer deg dette punket, protestere heftig på ethvert forsøk på vektnegang. Dessverre er det ikke alltid vi (og speilet) er enig med kroppen om vha vekten bør være. Du blir ikke undervektig om du tar av 6 kilo til, men det kan godt hende at du faktisk er nødt til å akseptere om kroppen din ikke vil ta av mer.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Leggkramper! | Gladimat | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 49 | 10-08-07 15:21 |
Om brödätarhunger | ssskaldeman | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 3 | 05-07-07 22:15 |
Var inte för snäll! | ssskaldeman | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 5 | 22-06-07 16:18 |
En liten själ talar med Gud | Fedonisten | Livets lyse side | 1 | 05-05-04 19:57 |