Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Trøndelag, men kommer fra Nordland
Alder: 39
![]() |
JBKM - hvorfor blande med vann?Nå har jeg akkurat spist rømmegrøt, der man skal blande vann og JBKM i et rysteglass. Hvorfor skal man blande det egentlig? Ikke bare ha det oppi grøten?
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: JBKM - hvorfor blande med vann?Jeg gjorde det ikke sånn, nettopp fordi det ble klumper. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 46
![]() |
Sv: JBKM - hvorfor blande med vann?Alle gangene jeg har laget grøt med JBKM som tykningsmiddel har jeg ristet det ut i iskaldt vann, og hatt det rett i grøten og rørt ut. Ikke fått antydning til klumper. Brukte lunket vann en gang og da klumpet det seg allerede på risteglasset, så da måtte jeg begynne på nytt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Trøndelag, men kommer fra Nordland
Alder: 39
![]() |
Sv: JBKM - hvorfor blande med vann?oh sånn ja,daså.. Jeg blandet det, og da ble det jo tjukke klumper, det var ikke noe kult. Takk for tips
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvorfor så mye vann i kroppen? | marquise | Ketolysekuren | 7 | 02-11-08 21:38 |
Hvorfor er MYE vann så himla viktig? | nystolen | Ketolysekuren | 16 | 20-09-07 10:23 |
Kostholdsfilosofier - å blande. | mam | Lavkarbo generelt | 0 | 05-05-07 12:53 |
Hva kan jeg blande i rømmen? | Katovi | Spørsmål og svar | 17 | 16-01-07 09:45 |