Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2008
Alder: 46
![]() |
Greit å ta et par dagers pause?Eller blir dette veldig dumt? Jeg er, som forventet, en del plaget med svimmelhet og er uvel i kroppen nå som jeg akkurat har startet med ketolyse, spesielt om morgenen. Jeg skal ha min siste arbeidshelg i helga (er en fysisk krevende ekstrajobb som jeg har måttet sagt opp pga problemer med ryggen), og lurer på om det kan være lurt å spise noe med sukker i, bare for å unngå å svime av på jobb? Det blir bare for helga, men det er kanskje veldig dumt, siden det da ødelegger for kuren og jeg må starte helt på nytt igjen...? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Prøver South Beach
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 57
![]() ![]() |
Sv: Greit å ta et par dagers pause?Det er vel bare å utsette problemene noen dager. Drikk mye vann og spis godt, så går dette sikkert bra. Vi har vel alle gått på jobb noen ganger litt sånn små-hanglete, si ifra til kollegaene dine om at formen er litt pjusk, du trenger jo ikke si hvorfor. Jeg opplevde at det å komme inn i ketose andre gang(gled ut av ketose ufrivillig en gang) var værre enn å komme inn i ketose første gang. Lykke til, la oss få høre hvordan det går. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2008
Alder: 46
![]() |
Sv: Greit å ta et par dagers pause?Yes, det gikk heldigvis helt fint i dag, var supersvimmel og følte jeg skulle svime av da jeg gikk opp trappa til jobb i morges, men resten av dagen kjente jeg ingenting til det. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Prøver South Beach
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 57
![]() ![]() |
Sv: Greit å ta et par dagers pause?Så lurt å ta med seg nøtter. Fint at det gikk bra på jobb. Torkil skriver at noen kan bli svimle i starten av kuren, men at dette skal gi seg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hadde 2 dagers "pause" fra ketolysekuren, og la på meg 3 kg! | annabanana | Ketolysekuren | 2 | 24-04-08 07:42 |
Pause fra internett | mam | Generell diskusjon | 5 | 06-06-07 21:16 |
Ketolyse-pause | Dolly | Ketolysekuren | 8 | 26-05-07 22:44 |
Pause | LilleVille | Ketolysekuren | 7 | 15-02-07 13:38 |
Tre dagers anti-rynkediett | Marianne | Andre dietter | 3 | 01-07-05 10:31 |