Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Delfiakake

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 22-12-08, 22:59   #1
isabella
Medlem

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Delfiakake

Er det noen som har brukt en vanlig delfiakake oppskrift, men byttet ingrediensene kokesjokolade, delfiafett og sukker med mørk sukkerfri sjokolade, cocosa og søtningsmiddel?

isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-12-08, 23:20   #2
Adriane
Medlem

Adriane sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Adriane har en fantastisk aura rundt segAdriane har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Delfia kake

Ja, jeg gjorde det i fjor, og det ble vellykket. Erstattet sjokolade med sukkerfri, og helte i lagvis med hjemmelaget marsipan og hakkete nøtter.

I går laget jeg OE versjonen som ligger her inne minus eggehvitene.
Fyll var en blanding av 100 g hasselnøtter og 100 g paranøtter passe hakket og ca 150 g marsipan laget med splenda.
Veldig god smak, men 12 egg gjør vel at dette ikke stivner helt i kjøleskap slik som Delfia skal-

Gammel 22-12-08, 23:48   #3
isabella
Medlem

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Delfia kake

Takk skal du ha - det jeg hadde tenkt å gjøre. Sjokolade fra sukkerfritt, litt splenda, og lavkarbo marsipan pluss nøtter. Da satser jeg på den.

Leste på OE kaken - syntes det var veldig mye egg og lurte litt på om den ville stivne helt. Men sikkert god smak på den også.

GOD JUL!

isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Delfiakake Marilyn Ketolysekuren 13 10-01-08 14:20
Kjeks til delfiakake Ciss Lavkarbo generelt 4 13-12-07 12:22
Delfiakake Lara Kake/dessert og snacks 22 12-04-07 23:07
Delfiakake Kristian Livets lyse side 5 21-04-06 03:46

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:17.