Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Hedmark
![]() |
Kar noen se på dagsmenyen min?Jeg tror jeg spiser altfor mye... Kan noen se over det jeg har spist i dag? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose
![]() |
![]() |
#2 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kar noen se på dagsmenyen min?Spis deg passe mett og spis når du er sulten |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kar noen se på dagsmenyen min?Og jeg savner en stor salat og en busk med brokkoli! Det er ingen grønne ting der?
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Hedmark
![]() |
Sv: Kar noen se på dagsmenyen min?Joda, hadde grønnsager sammen med laks. Glemte å skrive det |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Dagsmenyen min,om nokon vil kommentere den | nattinatt | Ketolysekuren | 0 | 28-08-08 22:51 |
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? | lisa83 | Ketolysekuren | 9 | 13-09-07 22:25 |
Vil noen være så snill å se på dagsmenyen min? | nettie | Ketolysekuren | 8 | 18-08-07 20:29 |
Noen som har noen tips til noen proffe hår geler/paste? | Aadna | Generell diskusjon | 2 | 02-08-06 00:15 |
Den ultimate dagsmenyen på Ketolysekuren?? | Vilje | Ketolysekuren | 1 | 30-05-05 22:52 |