Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Dere kloke slankere, jeg trenger litt innspillhar akkurat kommet hjem fra min første pliates trening, og det ga mersmak! dette kunne jeg tenke å gjøre regelmessig..får nok ikke tid til flere ganger i uka, men en til to hadde vært realistisk. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: dere kloke slankere..trenger litt innspill..Jeg trente Pilates selv om jeg var i ketose.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Jæren
Alder: 52
![]() |
Sv: dere kloke slankere..trenger litt innspill..Nå er vel ikke Pilatstreningen en bygger muskler med. Heller at de blir sterkere, mer utholdende og smidigere, slik at vektnedgangen skal stoppe opp på grunn av pilatestrening er nok litt søkt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: dere kloke slankere..trenger litt innspill..
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Snille kloke damer: Kan dere hjelpe meg litt? Usikker på om jeg gjør rett ... | Pastajunkie | Spørsmål og svar | 9 | 07-05-09 16:31 |
Helt ny og trenger litt hjelp av Torkil og dere andre med litt erfaring | digger | Ketolysekuren | 4 | 07-01-09 22:35 |
Trenger litt synspunkter fra dere ... | cilemora | Lavkarbo generelt | 4 | 29-02-08 13:30 |
Jeg trenger litt hjelp fra dere | sirkel | Induksjonen | 7 | 24-02-08 09:16 |
Veldig fersk og trenger innspill | Sukkersøt | Lavkarbo generelt | 7 | 10-08-07 12:51 |