Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

Vann vann vann og fett fett fett!

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 28-02-09, 21:19   #1
JulieCat
Nytt Medlem

JulieCat sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Tromsø
Alder: 37
JulieCat er på en erverdig vei
Thumbs up

Vann vann vann og fett fett fett!

Hei hei helt nyyyy hær inne!
Men har holdt på me ketolyse sia 12jan nu E blitt 5,2kg lettere sia den gang, og sia den 17.nov e æ blitt minus ca 8kg sånn d va litt sånn fort om mæ og mi slanking..

I dag fikk æ virkelig se på vekta at d lønne sæ å drikke myyyyyyyye vann og springe på do hele tia Hadde gått ned 1kg sia i går!!! blei så gla, og æ blei enda mere gla i vann!!!

Fant jo å ut en ting te i dag tok mæ 6ss mct-ojle før middagen som besto av løvbiff me brokoli og minimais dynka i meierismør!! jaaa æ fikk litt sånn ont i magen men men.. fett må man jo ha... saint? såååå d må æ nu bare leve me

JulieCat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 21:23   #2
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Alder: 47
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Vann vann vann og fett fett fett!

Weeee!!! Der var du med dagbok jo!!

GRATTIS!!!

Du er flink, standhaftig og flott!!! Men det vet du allerede

-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 21:47   #3
JulieCat
Nytt Medlem

JulieCat sin avatar

Sv: Vann vann vann og fett fett fett!

ja æ fikk jo til etter at du hjalp mæ du hjelpe mæ jo me alt snille du

Gammel 11-03-09, 22:53   #4
JulieCat
Nytt Medlem

JulieCat sin avatar

Litt glede oppi alt elendigheta:)

Æ blei så gla nu fikk mæ time hos min snille frisør i DAG!!! Guuuuu d ska bli deilig å farge og ikke minst klippe håret mitt Og når æ glæde mæ te å klippe mæ så e d ille! D e så slitt nede i tuppan nu at d bare vase sæ hele tia.. Har ikke farga håret sia før jul nu, men sia æ e såpass lys naturlig så vises d nu ikke så fryktelig godt..Åsså e d jo d at æ sjøl e frisør så ser æ d jo bedre enn andre og før så va æ jo vant te å farge håret nesten kvær 3.uke! så æ e blitt temmelig flink og drøye d etter æ måtte begynne å betale så mye før å farge...

åsså va d en glede til middagen nemmelig! kylling,sopp,blomkål og brokoli...tok en ny vri på soppen i dag og hadde 1 ss cream fresh oppi! NAM NAM

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett Ziggy Optimal Ernæring 139 16-11-13 11:33
Ray Peat: Ja til mettet fett, nei til flerumettet fett Solan Generell ernæringsdebatt 37 26-08-11 14:48
Hvor lenge mister man vann/når brennes fett nystolen Spørsmål og svar 7 26-06-10 13:14
Hjelp! Fett eller Vann? niisin Spørsmål og svar 3 10-01-08 00:07
Noen som vet ang. vekt som måler %fett og %vann? silje Generell diskusjon 4 08-06-05 14:31

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:45.