Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Alder: 69
![]() |
Hvor lenge mister man vann/når brennes fettKan noen svare meg på hvor mange dager (ca) vektreduksjonen skyldes væsketap og når den virkelige fettbrenningen starter når man er i ketose ? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Prøver nå Lindberg
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
![]() |
Sv: hvor lenge mister man vann/når brennes fettDet er nok såpass individuelt at det kun kan måles med instrumenter, f.eks. vekter som viser fett- og vannprosent. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: hvor lenge mister man vann/når brennes fettEn enkel måte å finne dette ut på er å bruke ketostix. Har du utslag på stix ER du i ketose og da brenner kroppen fett.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
![]() |
Sv: hvor lenge mister man vann/når brennes fettBegynte med ketose mandag. Holder meg rundt 15 g pr. dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Administrator
Sv: Hvor lenge mister man vann/når brennes fettDet er ikke alle som får utslag på tix i det hele tatt. Men du pleier som regel å kjenne på kroppen om du er i ketose eller ei ja !
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
![]() |
Sv: Hvor lenge mister man vann/når brennes fettHvordan kjenner man det på kroppen ? Kan du gi meg en liten forklaring . |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Administrator
Sv: Hvor lenge mister man vann/når brennes fettNoen kjenner alt, noen kjenner litt, andre kjenner ikkeno.... Noe av det er abstinenssymptomer (sukker/karber abstinens).
![]() |
![]() |
#8 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Hvor lenge mister man vann/når brennes fettnår mann trener mister en mengde vann |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lindberg
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Kan man komme i ketose med BMI på 20? | Ullabulla | Ketolysekuren | 85 | 18-09-07 10:36 |
Digitale skiller - hjelp meg? :) | silje | Generell diskusjon | 29 | 18-04-06 20:02 |
Har svart en journalist i VG idag jeg.... | Nille | Nyheter / media | 9 | 20-09-04 17:02 |
På forsiden... | André Buskevekster | Lavkarbo generelt | 1 | 19-09-04 13:37 |
Sonen vs Atkins - ketose | Huldr | Atkins kosthold | 16 | 06-07-04 09:37 |