Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
Hvilken light-brus?Hadde vært fint om noen kunne si hvilken lightbrus jeg bør drikke på lavkarbodiett. Har hørt at pepsi max og cola zero ikke er så bra for lavkarbere...? Går sprite zero og fanta free greit liksom? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: South Beach
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Fredrikstad
Alder: 45
![]() |
Sv: Hvilken light-brus?Cola Zero har 0 karber, Fanta Free har 0,5 karber. Så da er kanskje Zero best? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
Sv: Hvilken light-brus?Enkelte får økt søtsug av kunstige søtstoffer, derfor er det gjerne anbefalt å holde seg unna. Da slipper du den evige runddansen med å være fysen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
Sv: Hvilken light-brus?Jeg var forresten Cola zero addict, men kuttet tvert når jeg begynte på ketolyse-kuren. Jeg hadde ingen tro på at jeg skulle klare det, men etter at de første dagene med abstinenser var over så har det ikke vært noe problem. Jeg var skikkelig kvalm og hadde en dundrende hodepine, men det gikk over altså. Og nå er det ikke noe savn i det hele tatt. Jeg har smakt det ved noen anledninger (dåp, bursdag, spise ute), men det smaker faktisk ikke så godt lenger heller. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvilken sort light brus er best? | sommerblomt | Ketolysekuren | 7 | 14-05-08 08:07 |
Light brus | Euroslankerinnen | Eurodiett | 3 | 18-04-07 17:40 |
Ost og Light brus | polvott | Lavkarbo generelt | 6 | 26-01-07 11:27 |
Light brus? | Elink | Lavkarbo generelt | 11 | 17-08-06 23:25 |
Pepsi max/light brus eller "vanlig" brus?? | Tusta | Barns kosthold | 13 | 19-02-05 18:35 |