Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Pause fra Atkins/Ketolyse EN dag, hvor mye kan man forvente å gå opp?Jeg skal i barnedåp om to uker og ser meg derfor nødt til å ta pause fra lavkarbo dietten for den dagen... Fungerer ikke helt å være sær og ta med egen mat (får da være måte på) og det er heller ikke noe alternativ til snittene, og spise noe må jeg nesten, så da blir det en pausedag... Gruer meg egentlig veldig masse, fordi jeg har hørt historier om at man går opp 2-3 kilo bare på en pausedag... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pause fra Atkins/Ketolyse EN dag, hvor mye kan man forvente å gå opp...?Om du går opp noe, så er det ikke fett, men vann og det vil gå av i løpet av noen dager. Vekttapet vil jo stanse litt osv. Men jeg tror ikke det er så stor fare å skeie ut en dag, annet enn at du kan få vondt i magen og svingende blodsukker. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#3 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Pause fra Atkins/Ketolyse EN dag, hvor mye kan man forvente å gå opp?Hei du, tusen takk for svar |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pause fra Atkins/Ketolyse EN dag, hvor mye kan man forvente å gå opp?
Jeg er ingen ekspert, jeg sier bare hva jeg ville gjort siden jeg har hatt noen ubehagelige opplevelser med slike sprekker. Jeg får vondt i magen, ubehagelig metthetsfølelse og et sukkersug noe så vannvittig ( etter feks en snitte). |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Pause fra Atkins/Ketolyse EN dag, hvor mye kan man forvente å gå opp?Jeg er litt eniig med Imse, og hvis du først skal sprekke så sprekk med noe du syns er verdt det er nå min oppfatning! Snitter er egentlig ikke så ille, spis pålegget og la brødet ligge igjen, det hadde jeg gjort. Det går an å bruke andre "unskyldninger" jeg sier for eksempel at jeg blir dårlig i magen av brød, og det er jo sant...
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Pause fra Atkins/Ketolyse EN dag, hvor mye kan man forvente å gå opp?Det gikk forresten en veldig bra tråd om utskeielser på lavkarbo her for en liten stund siden.
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
![]() ![]() ![]() |
Sv: Pause fra Atkins/Ketolyse EN dag, hvor mye kan man forvente å gå opp?Et annet og godt tips er å spise meget godt før du reiser i denne dåpen, slik at du ikke blir kjepmesulten i løpet av dåpen. Da har du mer å gå på i løpet av selskapet og du kommer sannsynligvis ikke til å sprekke så hardt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: OE
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Aurskog/Høland
Alder: 49
![]() |
Sv: Pause fra Atkins/Ketolyse EN dag, hvor mye kan man forvente å gå opp?Jeg var i barnedåp forrige søndag (for en uke siden) og spiste lavkarbo gjennom maten, men når kakene kom, klarte jeg bare ikke å holde meg unna.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Max 40 g karbohydrater
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pause fra Atkins/Ketolyse EN dag, hvor mye kan man forvente å gå opp?
Signerer denne!
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvor mye nedgang kan jeg forvente? (ketolyse) | cheesedoodle | Spørsmål og svar | 3 | 26-01-09 13:42 |
Hvor mye kan man egentlig forvente (i vektnedgang) | matitt | Spørsmål og svar | 3 | 30-11-08 16:08 |
Vurderer en pause fra ketolyse, hva gjør jeg nå? | wollafruen | Lavkarbo generelt | 5 | 18-09-08 21:00 |
Ketolyse-pause | Dolly | Ketolysekuren | 8 | 26-05-07 22:44 |