Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Dispenser-brus

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 04-05-09, 12:09   #1
Monicah
Medlem

Monicah sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Monicah er ny på veien

Dispenser-brus

noen som vet om en kan drikke dispenser-brus på lik linje med f eks cola zero? eg har fri adgang til dispenser-brus på jobb, og vil derfor gjerne spør før eg drikker det...

Monicah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 13:56   #2
danish
Seniormedlem

danish sin avatar

Medlem siden: May 2008
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: Dispenser-brus

Det er umulig å vite, men endel dispenserbrus er diet-versjon og inneholder dermed lite karbohydrater. Enkelte får riktignok stopp i vektnedgang av kunstige søtningsmiddel, men ikke alle.

In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again.
danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 14:00   #3
Monicah
Medlem

Monicah sin avatar

Monicah er ny på veien

ja vi har cola light og cola zero på dipenser. men om det er samme innhold søtningsmiddel så kan eg drikke det. bare lurte på om det var forskjell siden despenserbrus ikke har samme smak som vanlig flaskebrus.

Gammel 04-05-09, 14:02   #4
danish
Seniormedlem

danish sin avatar

Medlem siden: May 2008
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Opprinnelig lagt inn av Monicah, her.

ja vi har cola light og cola zero på dipenser. men om det er samme innhold søtningsmiddel så kan eg drikke det. bare lurte på om det var forskjell siden despenserbrus ikke har samme smak som vanlig flaskebrus.

Det er bare fordi den ofte er gammel eller bruker billigere ingredienser. Søtningsmiddelet er mest sannsynelig det samme, og det er uansett lite karbohydrater. Men som sagt: enkelte får stopp i vektnedgang av kunstig søtning.

In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again.
danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 14:04   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av danish, her.

Søtningsmiddelet er mest sannsynelig det samme, og det er uansett lite karbohydrater. Men som sagt: enkelte får stopp i vektnedgang av kunstig søtning.

Og at søtstoff ofte trigger søtbehovet

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 14:08   #6
Monicah
Medlem

Monicah sin avatar

Monicah er ny på veien

der er eg ganske heldig.. har ikkje litt lyst på hverken sjokolade eller snop! savner det ikkje litt engang.. men eg savner rundstykker og pasta derimot men så lenge eg har cola zero og vekta går nedover så drikke eg meir enn gjerne etter at eg begynte med eggemelk for et par dager siden, har vekta begynt å gå nedover igjen vil sende Imse blomster, såååå glad er eg for at hon tipsa meg om eggemelk!

Gammel 04-05-09, 17:31   #7
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Dispenserbrus er vel egentlig vann tilsatt konsenstrat og kullsyre.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Frukt?Brus? *Mariann* Spørsmål og svar 12 05-08-08 10:54
Light brus Euroslankerinnen Eurodiett 3 18-04-07 17:40
Light brus? Elink Lavkarbo generelt 11 17-08-06 23:25
Pepsi max/light brus eller "vanlig" brus?? Tusta Barns kosthold 13 19-02-05 18:35

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55.