Litt selvskryt, og et spørsmål
Hei!
Jeg "oppdaget" lavkarbo-kosthold 1.mars, og har siden levd etter dette prinsippet, men uten å følge noen spesiell filosofi. Kuttet brød, pasta, poteter osv, og spist mye grønnsaker, kjøtt og fisk og pøst på med rømme, ost og creme fraiche. Et utrolig behagelig kosthold
Har hatt et par planlagte sprekker, men bortsett fra det holdt meg ganske bra til planen. Jeg kom hjem etter en uke i New York igår, ---og jeg har nådd vektmålet mitt!!! Er SÅ glad!
Jeg har gått ned ca 10 kilo til sammen nå, i løpet av det siste året, de første ved hjelp av såkalt "sunt kosthold", altså knekkebrød og mager mat, men de siste 5 kiloene satt som limt,- før lavkarbo! Nå veier jeg endelig 58 kilo igjen, og det har jeg et stoooort ønske om å fortsette med! Har ikke veid dette siden jeg var 18 år, altså 10 år siden. Føles så bra! Tusen takk for dette forumet, som har motivert og veiledet,- og hvor jeg har funnet så utroliiiig mye godt å spise.
Nå skal jeg holde denne vekten da,- kremt. Det blir kanskje vanskeligst!
Noen som har erfaringer her? Kanskje litt vanskelig å gi råd når jeg ikke følger en spesiell filosofi, men jeg har spist karber tilsvarende 30-50 gram pr dag, da i form av 1 Yoplait yoghurt med Fedon musli og resten av karbene fra stort sett grønnsaker, og en og annen frukt i uka. Jeg trener ca 4 ganger i uka, både kondis og styrke.
Takknemlig for råd- igjen!
|