Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Selvskryt !

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-05-05, 16:15   #1
May
Juniormedlem
 
May sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 52
Innlegg: 30
May er ny på veien

Selvskryt !

Nå MÅ jeg bare få lov til å skryte litt av meg selv altså! Jeg er nemlig så utrolig stolt over hva jeg får til! Jeg har lagt om kostholdet mitt og spiser hver 3 time. Passer på å få i meg disse viktige næringsstoffene, og nok av ting som omega 3 og proteiner. Jeg teller ikke kallorier eller noe, for det vet jeg av erfaring at da er det noe som klikker oppe i hodet mitt. Men jeg leser litt om hva som er lurt å spise og ikke minst hva man bør holde seg unna.Jeg tenker ikke slanking, men en livsstil og kostomlegging, og har en del vaner og mønstre som jeg nå holder på å bryte ned en etter en! Har ikke spist sukker på over 1 måned og det er utrolig bra, for jeg er sukker avhengig!!!! Virker som jeg har fått søtsmaken litt ut av systemet, for jeg har f.eks is i frysen (Jeg ELSKER is), men jeg rører den ikke! Jeg har gitt meg selv tillatelse til å spise is eller noe annet hvis jeg vil, men det forbløffene resultatet er at jeg IKKE har lyst på! Hadde jeg nektet meg selv, så tror jeg at den isskuffa hadde vært tom nå

Men iallefall, så går vekta jevnt og trutt nedover og jeg har mange mål nedover, på hver 5 kg. Jeg nærmer meg mål nr 2, hvor nært finner jeg ut når den måntlige gjesten har forlatt "bygningen"! Er veldig spent! Klærene mine begynner å bli veldig romslig, og jeg begynner å komme ned i klær som jeg hadde vokst ut av. Dette er bare SÅ utrolig morsomt!!! Og ikke minst; jeg er så stolt over at jeg faktisk klarer dette på egen hånd!! Dette betyr så utrolig mye for meg, ikke minst for min selvfølelse

Ble litt langt dette, men takk til dere som orket å lese alt

__________________

May

"Den største dag i mitt liv, var den dagen jeg tok mitt liv i min besittelse"


May er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-05-05, 16:19   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Gratulerer!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 26-05-05, 16:21   #3
Matilde
Medlem
 
Matilde sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Åmot i Buskerud
Alder: 42
Innlegg: 217
Matilde har en fantastisk aura rundt segMatilde har en fantastisk aura rundt seg

du har jo absolutt en grunn til å skryte!

synes det er kjempe flott av deg jeg, du er jo på god vei!
you go girl!!!

__________________




og "kappløpet" med Thula og Studentberta:








Jeg vil heller angre på ting jeg gjør enn å angre på ting jeg aldri fikk gjort! (som å nyte livet som slank, hihi...*knis* )


MOM- maker of miracle
Matilde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren! Svar med sitat
Gammel 26-05-05, 16:54   #4
wis
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 58
Innlegg: 790
wis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt avwis har veldig mye å være stolt av

Gratulerer. Gode tanker og du er jo godt i gang

wis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-05, 17:01   #5
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Imponerende...

Tror du er inne på noe helt vesentlig - nemlig det å endre gamle inngrodde vaner og mønstre SAMTIDIG med at man endrer kostholdet - det er nok nøkkelen til langvarig suksess .

Lykke til videre ! Du har alle forutsetninger for å lykkes med det du har begynt på!

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 26-05-05, 17:06   #6
Alfie
Seniormedlem
 
Alfie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 65
Innlegg: 2.185
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Selvskryt skal man lytte til, for det kommer fra hjertet
Så deilig at det går den riktige veien, at stadig nye/gamle klær passer og - ikke minst - at du trives med kostholdsendringene dine! Kjempemessig!

__________________
Alfie
Alfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Hexeberg style Svar med sitat
Gammel 26-05-05, 17:08   #7
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Du har all grunn til å komme med selvskryt! Her inne gjelder ingen jantelov! Dessuten, om man blir flinkere til å skryte av seg selv, så blir motivasjonen lettere å opprettholde. Legg vekt på det du faktisk FÅR til, heller enn de få tingene du ikke får til. Du er kjempeflink! Ikke sukker på en måned!!! Er enig i problemstillingen om å "gi seg selv lov/muligheten" så har man valget, og da er det lettere å la være!

Stå på videre! Dette klarer du jo kjempefint!

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-05-05, 13:46   #8
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Slike innlegg trenger vi flere av

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 30-05-05, 13:49   #9
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

JUHU!! Herlig!! Det er så flott!

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 30-05-05, 13:58   #10
Tingeling
Medlem
 
Tingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Alder: 40
Innlegg: 182
Tingeling er en juvelTingeling er en juvelTingeling er en juvel

Helt enig - syns du er KJEMPEFLINK!!!

Og det er SÅ UTROLIG VIKTIG å huske på å rose seg selv for alle de tingene man gjør bra! For vi er mer enn flinke nok til å straffe oss selv når vi gjøre noe galt.. SÅ :

WHEEE !!!!!! DETTE ER SUPERT !!! DU ER KJEMPEFLINK!!

__________________
Tingeling
-Medlem av Ren Mat Klubben-

Tingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-11-05, 11:30   #11
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Selvskryt !

*dytter litt i denne jeg*

er det lov for andre og skryte litt her eller skal jeg lage en ny tråd synes nemelig at vi trenger en skryte tråd der man kan skrive inn fristelser man har stått i mot ... som Anne med bursdagskaken eller når vi har vært i bursdag og hatt med oss lavkarbo kake

...... er dere enig ?? *nøtta kribler etter og skryte litt av seg selv*

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 06-11-05, 11:53   #12
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Selvskryt !

Du kan sikkert få lov å skrive her.. eller grave oppigjen positivitetstråden min

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no