Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Veldig bekymret for ketoner i morsmelk ...

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 16-06-09, 22:33   #1
bella donna
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2009
bella donna er på en erverdig vei

Veldig bekymret for ketoner i morsmelk ...

Jeg fullammer og forsøker samtidig å få til en sakte/moderat vektnedgang. Har ikke telt karber så nøye, men har nok for det meste ligget rundt 50 om dagen.Men når jeg tenker meg om,har jeg nok enkelte ganger vært nede i 20, kanskje flere dager på rad. Blir jo litt ivrig, og takker jo nei til alt som inneholder karber...Fikk skikkelig hetta når det slo meg at jeg kanskje har vært i ketose, og kanskje "skadet" mitt lille gull Uff, håper noen har peiling og kan komme med noen trøstende ord...Vet at man bør unngå ketose, man vet vel ikke skadevirkningene av ketoner for den lille....Dette kan altså ha skjedd i løpet av en 2 mndr periode. Framover skal jeg ihvertfall sørge for å få i meg over 50 karber....

bella donna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-inspirert Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 22:39   #2
Tidl. medlem
Gjest

Sv: Veldig bekymret for ketoner i morsmelk...

Jeg har heller ikke telt karber så enkelte dager har jeg panikkspist knekkebrød på kveldene..

Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 23:27   #3
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Jeg har da virkelig aldri hørt at det er farlig for barna å leve LCHF når man ammer

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 23:45   #4
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Hei,
Så at dette tema var diskutert her, http://www.barnimagen.com/forum/thread/138690373

Sitat:

Han (Torkild) sa at det var jo de som gjorde det,men han ville anbefale meg å vente til hun var 6måneder

Måtte bare slenge på en link jeg fant her i forumet, http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26045

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketoner i kveldsurin, men ikke ketoner i morgenurin? Afrodithe Ketolysekuren 3 24-03-09 09:28
Ketoner i morsmelk? (spesielt til Torkil og andre med peiling på dette her) Dolly Ketolysekuren 6 05-11-08 22:56
Parmesandip - veldig godt, veldig enkelt! Safir Annen mat 0 13-11-07 18:26
Ketoner Atkins-Anne Atkins kosthold 1 08-03-05 20:21

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:00.