Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Klarer jeg dette selv?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 30-06-09, 10:08   #1
martine
Medlem

Medlem siden: Mar 2008
Alder: 39
martine er ny på veien

Klarer jeg dette selv?

Jeg har jo hatt ganske mye hjelp med min vektnedgang - gått ned fra 102,5 til 95 kg siden 18mai, mye ved hjelp av masse trening sammen med en PT. jeg hadde et må om å gå ned 20 kilo, men trives så godt med med dette at jeg har forskøvet det til 30 kilo - vil så gjerne være rundt 70kg...

Men nå har disse timene mine med PT blitt brukt opp, skal jeg investere i Nye? å ja, jeg sier investere for det er snakk om 5 500,- for 2 ganger i uken i 5 uker. det er vanvittig mye penger, å jeg har allerede brukt 7 000,- på dette så jeg er veldig usikker på om jeg er villig til å la meg friste evt lures med i fellen alt ettersom hvem du spør... klarer man dette alene - uten en som presser det siste ut av deg - kan jeg virkelig klare å holde fokus de neste mnd - han skal jo overvåke vekten min i en stund fremover... jeg er veldig usikker, vi har en god kontakt, å det er absolutt kvalitet.

har lyst til å prøve meg en stund uten, se om jeg kan opprettholde nedgangen, å lysten.

martine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 11:28   #2
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Klarer jeg dette selv?

Du klarer det alene!
Lag en PT avtale med deg selv. Nå har du hatt så mange timer med han, så du vet hva det vil si å bli pushet. Lag deg noen regler for deg selv, og hold deg til de. Du vet jo nå hvor deilig det er å vite at du har pushet deg til grensen. Og det var jo ikke han som nådde grensen, det var du selv.

Det blir lettere for hver gang, og veldig motiverende å merke framgangen man klarer på egenhånd. Og du kan jo bruke de veilederene som går rundt i senteret hvis du lurer på eller trenger hjelp til ting.
Selv er jeg glad i timene, f.eks Power-timene, så blir jeg pushet litt ekstra av gruppeveilederen.

Gammel 12-07-09, 23:55   #3
scartz
Seniormedlem

scartz sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 38
scartz er ny på veien

Sv: Klarer jeg dette selv?

Prøv selv en periode, du merker fort om at du er motivert nok til å klare det selv

scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg? Lisbeth Spørsmål og svar 51 16-02-08 20:16
Jeg klarer det ikke! villebill Ketolysekuren 7 02-05-07 15:33
hvordan klarer dere det?? karlista Lavkarbo generelt 6 04-01-06 18:56
Klarer dere det! Marit Lavkarbo generelt 11 22-08-04 16:00
Et lite tips for de som ikke har tenkt på dette selv Nooria Barns kosthold 3 07-05-04 13:09

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:29.