Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2010
![]() |
Et fett?Hei, |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et fett?Det er litt vanskelig å svare deg når jeg ikke aner hva du legger i lavkarbo!
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et fett?Hei, |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Et fett?OK, tusen takk for svarene. Mitt mål er egentlig bare å redusere mitt generell karboinntak, og har ikke bestemt meg for hvor mange kh jeg bør ligge på eller helt hvordan jeg skal gjøre dette. Jeg vil gjerne ta av 5-10 kg og jeg har akkurat nå inngått et veddemål med en kollega om hvem som klarer å ta av mest kg prosentvis frem til 2. april så nå må jeg vel gå drastisk til verks...Skal lese på linken du la ved. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et fett?Hei, |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#6 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Et fett?Hei Arnakristin, ja du har nok rett i det for jeg blir ganske forvirret. Skal gå inn og lese litt om de forskjellige - jeg har ikke lyst å bli fanatisk og vil jo kose meg gjennom livet også samtidig som jeg lever et sunt liv. Jeg vil prøve lavkarbo som en kick start og se om det fungerer for meg og dersom det gjør det tipper jeg det gir mersmak. Dere er flinke som klarer det!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ray Peat: Ja til mettet fett, nei til flerumettet fett | Solan | Generell ernæringsdebatt | 37 | 26-08-11 14:48 |
Fett og proteiner ga ikke vektøkning, men det gjorde fett og sukker | LenaBeatrice | Lavkarbo generelt | 13 | 11-12-09 20:10 |
Sukker + fett = fett, proteiner + fett = lett! | grotingeling | Generell ernæringsdebatt | 1 | 11-12-09 09:25 |
Hvorfor forbrenner man mer fett når man spiser fett? | Pelen | Ketolysekuren | 9 | 30-07-09 20:08 |
Hvorfor gir fett inn, masse fett ut? | Fjonken | Spørsmål og svar | 23 | 15-02-07 17:13 |