Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Spis deg sexy

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 23-02-10, 21:35   #1
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Spis deg sexy

Noen som så dette programmet?? Bare lurte på hva som ble spist... Jeg fikk det ikke med meg.

Gammel 23-02-10, 21:49   #2
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Spis deg sexy

Hei,
Er æresmedlem i KTMF (kortidsminneforeningen), så jeg husker ikke i detalj hva de spiste men jeg synes programmet minnet veldig mye om Gillians forrige serie ”Du er hva du spiser”, bare at hovedfokuset var på å bli sexy istedenfor forbedret helse.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 21:53   #3
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Fokus på trege karber.. Linser, mye grønnsaker, tofu,
Det er mye renselsesdrikker med diverse spennende alger og greier ute og flyr der.
Også får hun folk til å kutte ut ting i perioden som de holder på.
Den ene måtte kutte ut kjøtt, den andre måtte kutte ut sex.
Stortsett helt likt som de andre seriene hun har hatt

Gammel 23-02-10, 22:13   #4
Viclin
Seniormedlem

Viclin sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Jeg så dette i dag, og makan til snipete dame. Hun ser snipete ut, og hun snakker snipete.

Og at hun som var med fikk kjeft da hun dristet seg til å kjøpe kyllingfilet! Stakkars, snipedama nektet henne jo kjøtt!

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 22:14   #5
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Jeg ser det sånn av og til, men takler ikke Gillian, hun er etter min mening komplett hjernedød. Skikkelig frekk og direkte uspiselig og har et helt hårreisende syn på ernæring. Hun det handlet om i dag fikk kjeft for å spise ren kyllingfilet, man skal nemlig helst ikke spise kjøtt! Nei, tofu burde hun heller spise. Og fett, ja det er jo djevelens verk. Det er ikke normal mat hun prakker på dem, tror hun virkelig de klarer å leve slik resten av livet? Linseshake og bulgurkaker, ikke noe kjøtt og bare grønt. Jeez.

Gammel 23-02-10, 22:14   #6
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.

Jeg så dette i dag, og makan til snipete dame. Hun ser snipete ut, og hun snakker snipete.

Og at hun som var med fikk kjeft da hun dristet seg til å kjøpe kyllingfilet! Stakkars, snipedama nektet henne jo kjøtt!

Se der ja, jeg leste ikke dette før jeg hadde postet, vi tenker i hvert fall likt, hehe.

Gammel 23-02-10, 22:21   #7
Viclin
Seniormedlem

Viclin sin avatar

Hehe, godt det ikke bare er meg som ikke takler henne.

Gammel 23-02-10, 23:07   #8
Knoll og Tott
Juniormedlem

Knoll og Tott sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Bø i Vesterålen
Alder: 39
Knoll og Tott er på en erverdig vei

Jeg så også deler av dette programmet i dag og fikk med meg at hun nevnte en type frø som tok opp vannet i kroppen din - noen som husker hva dette var og om eventuelt vi kan bruke dette i noe slags mat? Jeg har oppdaget at min kropp har vanskelig for å skille ut vann, så kanskje dette kunne vært noe for meg? Eller kanskje noen har noe annet lurt å foreslå?

Knoll og Tott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 23:37   #9
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Elinee er på en erverdig vei

Hun forteller alle at de ser så jævlig ut og må gjøre noe, men når hun ser ut som en liten mus med benskjørhet, så er det jo ikke så fristende å følge hennes kostholdsplan!
Men, hun har jo mange bra poeng da. Hun holdt på med disse smoothiene av grønnsaker igjen og azuki bønner. Også at man får masse proteiner fra tofu. Lett for hu å si, det smaker jo ...... Så forbø hun sex i 8 uker. Snakk om gledesdreper!

Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 23:38   #10
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Elinee er på en erverdig vei

Knoll og Tott, azuki bønnene er fine for å samle opp vann

Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 01:59   #11
Brimstone
Seniormedlem

Brimstone sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg ser det sånn av og til, men takler ikke Gillian, hun er etter min mening komplett hjernedød.

Hun må jo ha levd hele livet i ketose. (sorry klarte ikke å dy meg i henhold til en annen tråd her inne )

Gammel 24-02-10, 02:05   #12
scartz
Seniormedlem

scartz sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 38
scartz er ny på veien

Haha, nice one Brimstone

Men hvorfor var det noen som ikke kunne ha sex? :S

Syntes det er ironisk at programmet heter "spis deg sexy" når programlederen ser alt annet enn sexy ut. De overvektige personene som er med i programmet er som regel 10 ganger så mye penene enn Gillian!

scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 09:11   #13
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Hva skulle avholdet være godt for egentlig? Jeg har ikke tv lenger, men regner med at dette er hun samme som fra det britiske slankeprogrammet ''Du blir hva du spiser''?!

Ok, dette er litt sleivete, men om hun vet hvordan man spiser seg sexy, hvorfor gjør hun det ikke selv?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 09:37   #14
Solange
Seniormedlem

Solange sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,
Er æresmedlem i KTMF (kortidsminneforeningen)

He,he, der er jeg også med.....

Angående sleivete bemerkninger, må innrømme at jeg sa til mannen min i går det samme som nevnt over, "Hvorfor spiser hun seg ikke sexy selv" ja,ja, deilig å gotte seg litt når programlederen er så uspiselig som henne.

Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 10:14   #15
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Hun har en enorm kunnskap om hva forskjellige grønnsaker, nøtter osv inneholder og er godt for.
Men hun er ei snerpete mus som ser en smule sjuk ut(gusten og grå og stram hud) og har ikke rom for at andre enn hun kan tenke.
Jeg syntes skikkelig synd på hun med dia 2 som ikke fikk spise kjøtt og måtte spise masse erter, linser, bønner og endog pasta. Og hun måtte spise tofu, for soya var bare sååå bra...

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 10:27   #16
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg syntes skikkelig synd på hun med dia 2 som ikke fikk spise kjøtt og måtte spise masse erter, linser, bønner og endog pasta. Og hun måtte spise tofu, for soya var bare sååå bra...

Ja, og da hun sa hun trodde hun trengte mer proteiner, så Gillian inn i kamera med et oppgitt uttrykk og sa "hvem tror du vet mest om ernæring?" og himlet. Jeg ble så provosert at jeg satt og direkte hoppet i sofaen, og min mann så på meg og var like sjokkert.

Gammel 24-02-10, 11:03   #17
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Det er nok litt sånn påtatt sjokkeffekt for underholdningens skyld, også!
Jeg likte litt bedre den svenske versjonen, hun programlederen der så i det minste sunn og frisk ut .

Men jeg lurer fortsatt på hva som var meningen med sex-nekten jeg, da. Kanskje det er derfor jeg går ned i vekt igjen? Hahaha

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 24-02-10, 11:16   #18
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Hun svenske var faktisk for meierismør også, husker jeg. Godt NOEN har hodet på rett sted.
Hun norske anbefalte corn flakes fremfor egg og bacon, så hun var heller ikke noe å satse på.

Gammel 24-02-10, 11:35   #19
Viclin
Seniormedlem

Viclin sin avatar

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Haha, nice one Brimstone

Men hvorfor var det noen som ikke kunne ha sex? :S

Syntes det er ironisk at programmet heter "spis deg sexy" når programlederen ser alt annet enn sexy ut. De overvektige personene som er med i programmet er som regel 10 ganger så mye penene enn Gillian!

Hadde hun smilt mer og hatt en varm personlighet, hadde hun jo vært pen. Men hun ser bare sur, snerpete og snipete ut, litt sånn hekseaktig.
Hun som var med i går, var jo kjempesøt. Og hun så så ung ut!

Gammel 24-02-10, 11:40   #20
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Med tanke på ganglaget (type and med luftsmerter) til Gillian lurer jeg litt på om hun er så forstoppet at sex er utenkelig og dermed skal ikke andre ha sex heller? bare en tanke....

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 12:23   #21
scartz
Seniormedlem

scartz sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 38
scartz er ny på veien

Det er ikke en mulighet at mannen ble nekta sex slik at han "ofret" noe også i perioden dama slanka seg?

Nå har jeg ikke sett denne episoden, så jeg vet ikke om det var slik det foregikk.
Bare vet det var slik på en annen episode, hvor mannen måtte kutte rødt kjøtt. (men hun mente jo det var veldig usunt da)

scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 12:32   #22
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det er nok litt sånn påtatt sjokkeffekt for underholdningens skyld, også!
Jeg likte litt bedre den svenske versjonen, hun programlederen der så i det minste sunn og frisk ut .

Men jeg lurer fortsatt på hva som var meningen med sex-nekten jeg, da. Kanskje det er derfor jeg går ned i vekt igjen? Hahaha

Grunnen til sexnekten var at hun bare ville ha sex med lyset av. Og da skulle hun liksom vente til hun følte seg bra og ikke følte hun ville skjule kroppen lenger Sånn for å understreke hvor sexy hun da følte seg i forhold til i starten

Gammel 24-02-10, 15:57   #23
PrøveKanin
Medlem

Medlem siden: Apr 2008
PrøveKanin er ny på veien

Jeg grøsser inni meg hver gang jeg ser hun dama der

PrøveKanin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.no - Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 16:08   #24
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Grunnen til sexnekten var at hun bare ville ha sex med lyset av. Og da skulle hun liksom vente til hun følte seg bra og ikke følte hun ville skjule kroppen lenger Sånn for å understreke hvor sexy hun da følte seg i forhold til i starten

Ååååh. Haha. Da falt dén teorien i grus

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 24-02-10, 16:19   #25
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

sexnekt fører ikke til vekttap, vet jeg

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bare spis egg Kitt Generell ernæringsdebatt 29 13-02-09 19:04
Salami fra SPIS Impulsiw Ketolysekuren 3 25-10-08 17:28
Hva skal jeg spis når jeg er syk? trude.lutt Dr Lindbergs 2 03-03-08 14:12
Spis deg gravid! Iset Stoffskifte / hormonproblemer 1 19-08-06 00:49

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:27.