Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Bare spis egg

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-02-09, 22:59   #1
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Bare spis egg

Måtte jo legge inn denne

Egg ikke farlig for helsen

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 23:12   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Bare spis egg

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Måtte jo legge inn denne

Egg ikke farlig for helsen

Ja, det skulle tatt seg ut om vi bare fikk spise tre egg i uken, he, he

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 23:18   #3
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Bare spis egg



da jeg var liten pike, sa min mor at: det er ikke farlig med deg,
du spier jo bare plommen.. det var hviten som var "farlig" ...

Egg er godt!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 09:50   #4
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Bare spis egg

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Ja, det skulle tatt seg ut om vi bare fikk spise tre egg i uken, he, he


Ja, da spiser i hvertfall jeg 2ukers-rasjoner på EN dag

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 09:52   #5
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Bare spis egg

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Ja, da spiser i hvertfall jeg 2ukers-rasjoner på EN dag

Da er vi to.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 10:12   #6
Fnutte
Medlem
 
Fnutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 411
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: Bare spis egg

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Ja, da spiser i hvertfall jeg 2ukers-rasjoner på EN dag


Ikke hver dag vel?????? Å da, hadde jeg blitt lei egg asså. Spiser en del egg jeg også asså, men tror ikke jeg kommer opp i 6 egg på en dag.

36_16_38.gif

__________________




til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 10:27   #7
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Bare spis egg

Opprinnelig lagt inn av Fnutte, her.

Ikke hver dag vel?????? Å da, hadde jeg blitt lei egg asså. Spiser en del egg jeg også asså, men tror ikke jeg kommer opp i 6 egg på en dag.

Vedlegg 5684

Jeg kan ikke skjønne at det går an å bli lei egg, he, he.
Jeg spiser heller ikke seks egg om dagen vanligvis, men det kan fort komme opp i det.
Det er bare å lage omelett til frokost og lunch det, så er det glatt seks egg allerede .
Lollipop-brød med litt kaviar og minst ett egg pluss majones er den beste måten min å starte dagen på.
Kan gjerne ha et egg ved siden av også - med smør på- mmmmmmm !!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 11:38   #8
lura
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 40
Innlegg: 75
lura er på en erverdig vei

Sv: Bare spis egg

egg er jo himla godt

lura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank uten sult Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 11:40   #9
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Bare spis egg

Ja, egg er veldig godt, ikke lei ennå

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 12:01   #10
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Bare spis egg

Nå skal jeg straks hive inn på en omelett med masse bacon og ost

Det går jo ikke ann å bli lei egg..

Dette spiser jeg ofte
Omelett
kokt egg
stekt egg
pannekaker
eggsalat med majones og løk
Å masse masse mer

Hva skulle vi gjort uten egg?

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 12:08   #11
Fnutte
Medlem
 
Fnutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 411
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: Bare spis egg

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Jeg kan ikke skjønne at det går an å bli lei egg, he, he.
Jeg spiser heller ikke seks egg om dagen vanligvis, men det kan fort komme opp i det.
Det er bare å lage omelett til frokost og lunch det, så er det glatt seks egg allerede .
Lollipop-brød med litt kaviar og minst ett egg pluss majones er den beste måten min å starte dagen på.
Kan gjerne ha et egg ved siden av også - med smør på- mmmmmmm !!

Er ikke lei egg enda jeg heller asså men må ha variasjon. Spiser jeg egg til frokost (omelett eller kokt egg) så vil jeg helst ha noe annet utover dagen.

Veldig enig i at egg er en perfekt måte å starte dagen på. Men 6 egg da tror jeg at jeg hadde krepert

Lager jo ikke brødet og sånt heller så går ikke noe egg der. Men derimot bruker jeg egg i litt annen bakst innimellom.

__________________




til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 12:17   #12
Going down!
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 33
Going down! er på en erverdig vei

Sv: Bare spis egg

Hei.
Når vi snakker om egg: Hvorfor er det mer karbo i "kjøpe-egg" og litt mindre karbo i de eggene som hønene i hagen legger?

Jeg blir heller ikke lei av egg! Og de som kommer fra hønsehuset er 1000 ganger bedre enn de vi kjøper i butikken.

__________________


Going down! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 13:49   #13
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Bare spis egg

Så er det disse halve, kokte eggene hvor plommen er tatt ut, most og blandet med rømme/majones + krydder og så sprøytet tilbake i eggbåten.... ooooooOOOOOOoooooo Når vi får det på jobben, så må jeg beherske meg for å ikke ta alt . Da tar jeg et par på fatet, spiser de mens jeg plukker annen mat og så kan jeg ta et par til...
Vel, det er jo ikke hver dag, det da !!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 13:49   #14
Chunky
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Bare spis egg

Opprinnelig lagt inn av Going down!, her.

Hei.
Når vi snakker om egg: Hvorfor er det mer karbo i "kjøpe-egg" og litt mindre karbo i de eggene som hønene i hagen legger?

Jeg blir heller ikke lei av egg! Og de som kommer fra hønsehuset er 1000 ganger bedre enn de vi kjøper i butikken.

Og hvor får du tak i hagelagte egg? Jeg skjønner at det er et utrolig dumt spørsmål hvis det viser seg at du har ditt eget hønsehus, men jeg har aldri sett eller smakt noe annet enn egg fra pappkartong. Til gjengjeld har jeg spist 2-4 egg i forskjellige varianter hver bidige dag siden 5. januar. Er fortsatt ikke i nærheten av å bli lei

  Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 13:55   #15
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bare spis egg

Vi fikk egg fra naboen før, som hadde hønsehus. Men jeg orka ikke spise de for det var så mye mus i hønsehuset alltid Jeg har alltid hatt ett litt anstrengt forhold til mus.... Aner ikke hvorfor egga fikk lide for det, kanskje jeg trodde det skulle komme en ut av egget?

Men tror karboinnholdet kan komme av at de som ikke er hagehøner lever på kraftfor framfor natulig fòr.

Men for de som har mulighet til å få tak i det: Toten-egg!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 00:19   #16
PrøveKanin
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 195
PrøveKanin er ny på veien

Sv: Bare spis egg

Opprinnelig lagt inn av summer, her.

Da er vi to.

3

PrøveKanin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.no - Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 01:00   #17
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bare spis egg

Jaha, denne artikkelen er fra februar 2009, men egget har da vært friskmeldt i årevis?
Driver de å resirkulerer artikler på VG-nett? Det må stå dårligere til enn jeg trodde ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 01:18   #18
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Bare spis egg

hehe, og så sier professoren at inntak av mettede fettsyrer øker kolesterolet mange ganger mer enn litt egg. Jaja, inngrodde forestillinger, hehe.

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 02:30   #19
Finally
Juniormedlem
 
Finally sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordstrand, Oslo
Alder: 53
Innlegg: 27
Finally er på en erverdig vei

Sv: Bare spis egg

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Jeg kan ikke skjønne at det går an å bli lei egg, he, he.
Jeg spiser heller ikke seks egg om dagen vanligvis, men det kan fort komme opp i det.
Det er bare å lage omelett til frokost og lunch det, så er det glatt seks egg allerede .
Lollipop-brød med litt kaviar og minst ett egg pluss majones er den beste måten min å starte dagen på.
Kan gjerne ha et egg ved siden av også - med smør på- mmmmmmm !!


Hei!

Kan vi spise kaviar da?? Det er jo endel sukker i den kaviaren jeg har funnet i hvertfall! Kaviar er GODT!! Kan vi spise det så blir jeg GLAD!!

__________________

Ny start: 12. Mars 2009


Finally er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 09:22   #20
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Bare spis egg

Opprinnelig lagt inn av Finally, her.

Hei!

Kan vi spise kaviar da?? Det er jo endel sukker i den kaviaren jeg har funnet i hvertfall! Kaviar er GODT!! Kan vi spise det så blir jeg GLAD!!

Nå er jeg egentlig ferdig med ketolyse og spiser mer karber.
Mills kaviarmix inneholder 8 g karber pr 100g, så et par striper på skiva går nok greit for min del.
Ellers tror jeg at ABBAs kaviar (-mix??) bare inneholder 5 eller 6 g karber pr 100 g, men den har de typisk ikke i butikkene her.
Selvfølgelig skulle jeg ønske at det ikke er sukker i den - men det er det og å lage meg egen kaviar er for tiden uaktuellt . (Med mindre noen har en oppskrift og det er veldig enkelt. Ser for meg at å få den inn i tuben blir litt pes, he, he)

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 09:30   #21
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bare spis egg

Opprinnelig lagt inn av Finally, her.

Hei!

Kan vi spise kaviar da?? Det er jo endel sukker i den kaviaren jeg har funnet i hvertfall!

Kaviar: http://www.matvareguiden.no/sokemask...type=produkter

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 09:44   #22
Going down!
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 33
Going down! er på en erverdig vei

Sv: Bare spis egg

Jeg har høner i hagen. Skikkelig koselig hobby, flere burde prøve det.
I fjor hadde vi ca 20 høner og måtte selge masse egg. I år har vi bare 7. Og nå spiser vi mye mer egg enn i fjor, så vi må kjøpe noen i tillegg.
Våre høner spiser verpefor + så mye de vil av gress, matrester, mark osv osv. De går ute hele dagen, selv nå på vinteren er de ute litt.
Ja, det er mus i hønsehuset. Men både kattene og hønsene spiser mus, så det er ikke så mye. Eggene er mye gulere og smaker mye bedre - og så er de mye ferskere også.
Jeg har hatt høns i nesten 6 år, og hadde jeg visst hvor lett og koselig det er, så hadde jeg hatt det mye tidligere. Det er ikke noe problem å ha i en liten hage heller. Har man naboer, må man kanskje droppe hanen -han kan bråke fælt
Bor du litt ute på landet, er det helt sikkert noen som har høns i nærheten og som selger egg.

__________________


Going down! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 09:51   #23
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bare spis egg

Opprinnelig lagt inn av Going down!, her.

Men både kattene og hønsene spiser mus,

Say what? Er høner rovdyr?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 09:56   #24
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bare spis egg

Åh, jeg blir så sur når det kommer til kaviar, de har kommet med en lettkaviar, men er det mindre sukker? Nei det er mindre FETT! Bah.

Gjestekaviar (den på glass) har minst sukker. 3 eller 5 gram kh, tror jeg.

Ja, hurra for forskere som kan fortelle oss mange år etter at egg er ok, men de skal fortsatt synge på den samme metta-fett-visa

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 10:19   #25
Going down!
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 33
Going down! er på en erverdig vei

Sv: Bare spis egg

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Say what? Er høner rovdyr?

Ja, de fanger og spiser mus. Og de spiser ALT borsett fra citrus(som de blir løse i magen av) og løk. Spiser de fisk, smaker eggene fisk. De spiser alle rester, grønnsaker, frukt, og kjøtt.

__________________


Going down! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spis deg slank Heksehilda Spørsmål og svar 0 04-11-08 19:21
Salami fra SPIS Impulsiw Ketolysekuren 3 25-10-08 17:28
Spis deg sukkerfri Hjørdis Bøker om ernæring og helse 2 29-09-08 19:20
Spis som Jesus!! mofe Generell diskusjon 1 30-03-05 14:09
Spis for å leve! Fedonisten Generell diskusjon 14 19-02-05 18:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no