Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Kaninfarm i hus???

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 13-01-05, 23:02   #1
Tiril77
Seniormedlem

Tiril77 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 48
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Kaninfarm i hus???

Var en tur innom Lidl i dag for å handle.. Og den handlevogna mi var et syn for guder.. Mitt oppi der satt selvfølgelig lillegutt i babysetet sitt som en prins og suttet fornøyd på smokken sin, og ellers i kurven var det to slag kjøttpålegg,smør, dusjsåpe og ET BERG med grønnsaker og frukt! Stakkars Robin ble jo nesten helt borte oppi alle grønnsakene.. hehe.. Dama i kasse måtte vel begynne å lure på om jeg drev kanin oppdrett eller hadde en ponny i garsjen! Måtte forresten innom Skeidar å kjøpe sånn kurveoppheng i tre etasjer som man kan henge i taket jeg.. Ble aaaltfor fult i kjøleskapet av alle veggisene her!! hihi..

Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 13-01-05, 23:03   #2
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

flotters

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-01-05, 09:51   #3
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Supert!! Det er sånn det skal være!!

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 13:31   #4
Kanel
Medlem

Medlem siden: May 2004
Hvor: I landet vårt
Alder: 52
Kanel har en fantastisk aura rundt segKanel har en fantastisk aura rundt seg

Før hadde vi en hel hylle i kjøleskapet med diverse kjeks, sjokolade og ellers mye godt.

Nå er det grønnsaker og frukt som dominerer og usunne matvarer ligger i en kurv øverst i kjølehjørnet. Og der har de ligget lenge..

Vel i mål - minus 55 kg

Startvekt 120 kg

Kanel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 15:02   #5
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av elian

Supert!! Det er sånn det skal være!!

Tenk om alle mødre var sånn! Fylle på med sunn mat, istedet for all saften og brusen og kjeksen og corn flakesen.....

Gammel 17-01-05, 15:07   #6
Tiril77
Seniormedlem

Tiril77 sin avatar

Hvor: Østfold
Alder: 48
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Og i går og i dag har vært kjempeflink og kokt og most de meste av grønnsakene. Blomkålmos, broccolimos og kålrabi stappe.. Greit å ha det ferdig i fryseren slik at jeg bare kan tine og varme opp når jeg har dårlig tid

Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 20-01-05, 07:23   #7
snoopygirl
Seniormedlem

snoopygirl sin avatar

Hvor: oppland
Alder: 58
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

da skulle jeg likt å sett deg tonje....ler.jeg har ALDRI sett noen som har såååååå mye grønnsaker som deg jeg...ler.du er kjempe flink altså.spiser for meg og du vel

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har du tenårings-døtre i hus? Fedonisten Livets lyse side 5 21-01-05 17:02

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:47.