Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

En frossen torskeblokk

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 23-05-10, 16:53   #1
kamp
Seniormedlem

kamp sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

En frossen torskeblokk

Får en tid tilbake kjøpte en en frossen torskeblokk får ha i "backup" vis jeg en dag fikk lyst på fisk og ikke fikk kjøpt fersk.
Nå har den ligget en liten stund i frysen og siden butikkene er stengt i morgen tenkte jeg at vi kunne bruke den til middag.

Men hode er tomt for ideer til hva jeg kan bruke den til.

Noen forslag?

Gammel 23-05-10, 20:48   #2
littlemee
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 35
littlemee er på en erverdig vei

Sv: En frossen torskeblokk

Du kan jo lage fiskegrateng

Blomkål og brokkoligrateng med fisk i er veldig godt syns jeg. Jeg lager blomkål og brokkoligrateng etter denne oppskriften med fiskekrydder i. Også kutter jeg fisken i små biter, surrer den i panna og har den oppi blomkålblandingen før jeg steker den. Det er også godt med litt gulrøtter etc. oppi blandingen

littlemee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 21:13   #3
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: En frossen torskeblokk

Tin fisken, skjær den i terninger. Ha den oppi ei form, tilsett brokkoli, muskat, salt og pepper, purreløk og matfløte. Sett i forvarmet steikovn og la stå til maten er ferdig kokt. Rør gjerne oppi forma underveis. Dander med massse ost på toppen!

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Frossen sitron i vannet Iset Generell ernæringsdebatt 3 20-06-11 23:12
Konstant frossen - noen som vet hvorfor? mofe Fysisk og mental helse 28 27-01-10 22:41
Frossen brokkoli fra Enghav Ullabulla Generell ernæringsdebatt 6 10-07-07 22:12
Ferdig frossen kålrabistappe Mya Spørsmål og svar 6 30-10-06 12:53
Skadelig med rå frossen rosenkål? Iset Lavkarbo generelt 17 15-02-06 09:15

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:42.