Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hjernedød?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 17-07-10, 01:59   #1
Tunrida
Medlem

Tunrida sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Tunrida er på en erverdig vei

Hjernedød?

Jeg håper og tror at jeg ikke er den eneste som har gått meg vill i denne jungelen av karboprat og tråder og oppskrifter og tips og *pust* jah..

Ser det er skrevet om tre faser.. Skal disse følges om man skal starte på lavkarbo? Eller er det en annen diett?
Det virket så lett de to første dagene jeg har lest og gravd her inne, men nå er det et realt kaos oppi topplokket..

Håper noen tar seg tid og ork til å hjelpe meg på rett vei

Tunrida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 07:10   #2
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hjernedød??

Lavkarbo er en paraply-betegnelse som rommer mange forskjellige diett-opplegg - alle sammen har en lavkarbofilosofi i bunnen, men litt forskjellige måter å gjøre det på. Enkelte av diettene opererer trinnvis. Atkins og Eurodietten, for eksempel, er delt opp i faser. I disse tilfellene er gjerne første fase den "strenge" slanke/rense-perioden, og så går man gjennom fasene for å til slutt ende på vedlikehold av vekt og kosthold for livet.

Ikke noe du trenger å tenke på om du bare vil spise generell lavkarbo.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 10:04   #3
Tunrida
Medlem

Tunrida sin avatar

Jeg har tenkt til å bestille en pakke fra ketolyse.no og når den er "over" fortsette med vanlig lavkarbo mat.. Er det en mulighet?
Nå om dagen, før jeg får den pakka spiser jeg så få karber som mulig. Max 20 pr dag. Ingen frukt, minimalt med grønnsaker. Kun kjøtt, egg, ost, bacon etc..
Er dette noe som kan være gunstig eller er tankegangen min feil?

Gammel 17-07-10, 10:07   #4
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Det høres helt greit ut

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 10:13   #5
Tunrida
Medlem

Tunrida sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Det høres helt greit ut

Ser du har gjort det samme som jeg har tenkt.. Hvordan har det funket for deg? Og hvilken pakke er greiest å kjøpe?

Gammel 17-07-10, 10:20   #6
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Jeg kjøpte boken til Torkil, leste den grundig og brukte forumet her (mye å lese)
Jeg lever mer eller mindre ketogent og det fungerer helt fint. Noen dager er det litt Lindberg med kikerter, bønner og linser, men mesteparten av tiden spiser jeg litt mer grønnsaker enn det jeg gjorde på ketolysekuren.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjernedød forskning på såkalt "fet" mat Iset Lavkarbo generelt 19 25-01-06 00:37

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:13.