Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 39
![]() |
Hjernedød?Jeg håper og tror at jeg ikke er den eneste som har gått meg vill i denne jungelen av karboprat og tråder og oppskrifter og tips og *pust* jah.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjernedød??Lavkarbo er en paraply-betegnelse som rommer mange forskjellige diett-opplegg - alle sammen har en lavkarbofilosofi i bunnen, men litt forskjellige måter å gjøre det på. Enkelte av diettene opererer trinnvis. Atkins og Eurodietten, for eksempel, er delt opp i faser. I disse tilfellene er gjerne første fase den "strenge" slanke/rense-perioden, og så går man gjennom fasene for å til slutt ende på vedlikehold av vekt og kosthold for livet.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
![]() |
Sv: Hjernedød??Jeg har tenkt til å bestille en pakke fra ketolyse.no og når den er "over" fortsette med vanlig lavkarbo mat.. Er det en mulighet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjernedød??Det høres helt greit ut
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
![]() |
Sv: Hjernedød??
Ser du har gjort det samme som jeg har tenkt.. Hvordan har det funket for deg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjernedød??Jeg kjøpte boken til Torkil, leste den grundig og brukte forumet her (mye å lese)
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hjernedød forskning på såkalt "fet" mat | Iset | Lavkarbo generelt | 19 | 25-01-06 00:37 |