Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

TARA har denne uke 7 sider om ketogen diett

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 03-09-10, 11:08   #1
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

TARA har denne uke 7 sider om ketogen diett

Hei
TARA har denne uke 7 sider om ketogen diett. Ikke bare ketolysekluren og ikke bare positive kommentarer. Dette er en av de bedste artikler om ketogen diett som jeg har sett på lenge!

Tid for en tur "til frisøren"

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 11:14   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: TARA har denne uke 7 sider om ketogen diett

Har kjøpt

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 11:36   #3
MarensLille...
Medlem

MarensLille... sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 45
MarensLille... er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
TARA har denne uke 7 sider om ketogen diett. Ikke bare ketolysekluren og ikke bare positive kommentarer. Dette er en av de bedste artikler om ketogen diett som jeg har sett på lenge!

Tid for en tur "til frisøren"

Vennlig Hilsen
Torkil

Takk for tipset! Løp og kjøp!

Vekttap på Ketolyse, start 17/8-2010:

Startet på 110 kg 1/3-10. Målet er 70 kg innen 1 år!
MarensLille... er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 11:39   #4
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Takk for tipset, kikker ellers aldri i bladhyllene... Hmmm kanskje eg skal kjøpe meg eit blad for ein gongs skuld, da. Kan vel unne meg eitt om året, når det står noko ordentleg interessant i det

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 11:43   #5
MaritR
Medlem

MaritR sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 51
MaritR er på en erverdig vei

Helt klart løp og kjøp

http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 14:51   #6
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Hva er Tara for et blad? Sladreblad? Jeg pleier ikke å kjøpe slike blader jeg, men kanskje jeg skulle tatt en kikk på det i butikken og kanskje kjøpe det?
Uansett veldig artig at dette temaet er i blader, jo oftere det blir skrevet om jo flere blir interessert.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 15:01   #7
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Hva er Tara for et blad? Sladreblad? Jeg pleier ikke å kjøpe slike blader jeg, men kanskje jeg skulle tatt en kikk på det i butikken og kanskje kjøpe det?
Uansett veldig artig at dette temaet er i blader, jo oftere det blir skrevet om jo flere blir interessert.

Ha, ha, Imse. Du er nok littt for ung til å være i målgruppen for Tara
Tror det er 35-40+??

Det er ikke sladreblad, men mote, livsstil, interiør, reise, mental og fysisk helse, kosthold osv. De har hatt noen gode artikler og er ok å bla i, hehe.
De pleier jo å ha slike magasiner på bibliotekene, der kan man lese uten å kjøpe

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 15:11   #8
ketto
Medlem

ketto sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ketto er på en erverdig vei

Jeg har også kjøpt Gleder meg til å lese!

Gammel 03-09-10, 15:15   #9
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Ha, ha, Imse. Du er nok littt for ung til å være i målgruppen for Tara
Tror det er 35-40+??

Det er ikke sladreblad, men mote, livsstil, interiør, reise, mental og fysisk helse, kosthold osv. De har hatt noen gode artikler og er ok å bla i, hehe.
De pleier jo å ha slike magasiner på bibliotekene, der kan man lese uten å kjøpe

Jeg leser ingen slike blader, samme hvilken aldersgruppe de er beregent på.. Jeg pleier å bruke pengene på Lantliv og Gård och Torp jeg.
Biblioteket har stengt for helgen nå..
Mulig jeg får kjøpe dette ene bladet, om artikkelen er så bra bør den kanskje leses for å kunne anbefales videre.

Gammel 03-09-10, 16:12   #10
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg leser ingen slike blader, samme hvilken aldersgruppe de er beregent på.. Jeg pleier å bruke pengene på Lantliv og Gård och Torp jeg.
Biblioteket har stengt for helgen nå..
Mulig jeg får kjøpe dette ene bladet, om artikkelen er så bra bør den kanskje leses for å kunne anbefales videre.

Samme her - denne typen blader kjøper jeg aldri, men måtte jo det i dag da. Kjøper Norsk Ukeblad eller Allers når vi skal på hytta, men ellers er går det i På sykkel, Lev landlig og så er jeg spent på det nye kostholdsbladet som kommer snart.

Nytt Lev landlig i dag forresten... Det er bladet sitt det! Rene julaften hver gang det ligger i postkassen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 16:14   #11
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Kjøpt! Synes det blir mer og mer slike artikler nå og det er jo knallbra!

Ser dog også at det blir fler og fler som annonserer for "lavkarbo-kur" med pulverkurer og "karbo-blokkere" - og DET er jeg litt usikker på om jeg synes er så knallbra...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 20:48   #12
arkine
Seniormedlem

arkine sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 71
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

da må det kjøpes i morgen, intresangt og lese om lavkarbo

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 23:32   #13
marjusen
Seniormedlem

marjusen sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Noen som gidd å scanne di sidene og legge ut som pdf eller?

Blir litt flaut som mann å kjøpe slik blad haha

Marius

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 08:31   #14
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Du får si det er til dama - eller mamma

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 08:36   #15
Debz
Medlem

Debz sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Debz er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Noen som gidd å scanne di sidene og legge ut som pdf eller?

Blir litt flaut som mann å kjøpe slik blad haha

Marius

Torkil gjorde da...

Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 08:59   #16
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Oi, bra greier! Jeg vet hva Tara er, men det er bare fordi jeg har jobbet for forlaget som gir det ut . Av blader kjøper jeg bare tegneserier. Evig ung lizzåm, høhø .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 09:41   #17
Licota
Seniormedlem

Licota sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Jeg syns bladet var bra jeg. Fint intervju med Linn Skåber, og Isabel Allende. Artikkel om Phuket, intervju med noen av de store tegneserietegnerne i Norge, sak om Depresjon og selvmord, litt mote selvsagt og mye mer. I tillegg til ketolyse-artikkelen. Mye lesestoff!
Det eneste som hintet om at bladet var for 40+ var annonsene for Tena Lady og Restylane.. *ler*

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 09:48   #18
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Oi, bra greier! Jeg vet hva Tara er, men det er bare fordi jeg har jobbet for forlaget som gir det ut . Av blader kjøper jeg bare tegneserier. Evig ung lizzåm, høhø .

Kjøper 4-5 tegneserier fast og har gjort det "hele" livet. Problemet er at jeg ikke klarer å kaste de etterhvert, så jeg har sekker med Ernie, LGV, Pondus, Agent X9/modesty Blaise,Tommy og tigeren, M, Nemi, Kollektivet, Viggo, Sprint, Lauzier, S/F og en del utenlandske.
Og jeg er over 40 og har ikke tenkt å slutte med de, hehe. Leser da alt annet også, båder magasiner og faglitteratur

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 09:51   #19
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Kjøper 4-5 tegneserier fast og har gjort det "hele" livet. Problemet er at jeg ikke klarer å kaste de etterhvert, så jeg har sekker med Ernie, LGV, Pondus, Agent X9/modesty Blaise,Tommy og tigeren, M, Nemi, Kollektivet, Viggo, Sprint, Lauzier, S/F og en del utenlandske.
Og jeg er over 40 og har ikke tenkt å slutte med de, hehe. Leser da alt annet også, båder magasiner og faglitteratur

Samme her ..! Jeg har så mye blader at jeg kunne ha tapetsert slottet. Men jeg kjøper en del graphic novels også, da. Jeg tror faktisk aldri jeg har kjøpt et dameblad!? Jeg får fortsatt Woman i posten selv om jeg ikke har jobbet for dem på snart et år. Jeg har enda ikke kommet så langt som å ta av plasten på noen av dem. De ligger liksom der og venter på magre tider .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 10:27   #20
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

I love TARA! Det er ikke første gangen de har skrevet om ketogen kost og lavkarbo - nå begynner jeg virkelig å like det bladet der altså! Det er så bra! Nå bare jeg ut å kjøpe bladet!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 20:23   #21
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Tara er faktisk et av de beste damebladene på veldig lang tid. Himmelskritt foran KK, Henne og de andre konkurrentene!

Gammel 04-09-10, 21:11   #22
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Artikkelen var kjempebra! Men jeg måtte flire av illustrasjonsbildet av en dame med en handlepose med masse godt i, og midt i lyste det opp en knallgul banan( sukker i skall)

Har ikke fått lest resten av bladet, fordi storebror på 7år ville ha noe å lese på senga i går og plutselig var bladet borte..Så han sovnet med tara over hodet han Og i dag har jeg ryddet og vasket hele dagen.

Gammel 04-09-10, 22:54   #23
Devana
Medlem

Devana sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Devana er ny på veien

Samboeren min lette etter Tara i butikken i dag når han handlet (jeg er ikke helt i slaget, så orket ikke være med), men det var utsolgt! Mange her som bor i Bergen eller er Tara et veldig populært blad?

Devana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - Ketolysestil Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketogen diett - og epilepsi mofe Andre dietter 12 14-09-10 19:23
Ketogen diett grotingeling Lavkarbo generelt 9 01-08-09 11:34
Ketogen diett Smyklebust Induksjonen 15 25-07-09 15:12
Er SB (fase 1) en ketogen diett? Borealis South Beach 2 28-01-07 18:54
ketogen diett lillan32 Lavkarbo generelt 3 01-12-05 00:05

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36.