Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Spise ute.

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 21-01-11, 11:34   #1
lille_trille
Seniormedlem

lille_trille sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
lille_trille er ny på veien
Question

Spise ute.

Skal ut sammen med jobben i dag, og vi skal spise på kinarestaurant. Jeg kommer til å be om å få bytta ut risen med salat, men hva er lurt å bestille? De bruker jo en del sukker i matlagingen sin. Tips anyone??

Sist redigert av lille_trille : 21-01-11 kl 11:41.
lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 11:50   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Spise ute.

Opprinnelig lagt inn av lille_trille, her.

Skal ut sammen med jobben i dag, og vi skal spise på kinarestaurant. Jeg kommer til å be om å få bytta ut risen med salat, men hva er lurt å bestille? De bruker jo en del sukker i matlagingen sin. Tips anyone??

Oisann... det er ikke lett som du sier når du bruker så mye sukker i sausene sine... wok-grønnsaker burde gå greit til (helst uten saus da hehe) - ellers om de har grillspyd av noe slag som ikke er marinert ihjel? Jeg er ikke storfan av kinamat så jeg kan ikke hjelpe mer er jeg redd.. finner du menyen deres på nett kanskje? Så kan du gå gjennom den på forhånd?

Gjør så godt du kan du - les menyen nøye og tenk at NESTE gang skal JEG bestemme hvor vi skal spise

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva kan jeg spise? Evvy Generell diskusjon 1 01-09-10 18:54
Hva man kan spise? mammanicken Spørsmål om matvarer og oppskrifter 6 18-06-10 11:23
Ut og spise Charl8 Generell diskusjon 1 23-04-10 18:22
Spise hva? Torleiv Ketolysekuren 3 03-03-10 13:01
BØR jeg spise/eller la være å spise skinnet på den grillede kyllingen? Tette80 Ketolysekuren 2 27-04-07 09:13

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:18.