Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Halden
![]() |
Noen som har prøvd/erfaring med SpisDegslank.noHei |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 48
![]() ![]() |
Sv: Noen som har prøvd/erfaring med SpisDegslank.noHar brukt de i snart to år jeg, jeg begynte med å bestille menyer slik som du tenker på nå, og det var genialt!! Maten er generelt god, og så har du de pakkene som du trenger å varme opp i mikro, og ingenting annet å tenke på- du slipper å vaske opp annet enn en gaffel ;-) Kjempegreit!! Nå handler jeg bare småting som brød, pølser og karbonader og slikt, så lager jeg min egen lavkrabomat hjemme, for manskjønner jo prinsippet etter å ha fulgt de standardmenyene i noen mnd...Og da hr man blitt litt lei....Men genialt som oppstartsplan!! Aldri vært noe tull, jeg fikk feil mat en gang og da fikk jeg beholde den, og fikk ny (riktig) matvare ved neste levering, så de ordner opp:-) Lykke til- kos deg! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank
![]() |
![]() |
#3 |
Gjest
|
Sv: Noen som har prøvd/erfaring med SpisDegslank.nodet må jo være en knall måte å få mat på og i tillegg ferdig justert. |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har prøvd/erfaring med SpisDegslank.noDet smaker bedre enn det ser ut. Sjekk ut denne linken for flere tråder om spisdegslank. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
noen som har prøvd meal rp? | lille bolle | Lavkarbo generelt | 3 | 24-01-11 19:04 |
Noen som har prøvd CampKilo ? | Lumpe | Generell diskusjon | 1 | 17-01-11 10:46 |
Noen som har prøvd mat fra spisdegslank? | skumgummi | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 8 | 25-04-10 11:20 |
Noen som har prøvd? | sara | Spørsmål og svar | 21 | 02-10-09 11:53 |
Noen her som har prøvd 5-htp ...? | Borealis | Kosttilskudd | 22 | 22-03-07 19:46 |