Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
![]() |
Trenger litt råd og hjelp!Jeg har ett problem jeg ikke helt vet hvordan jeg skal klare og løse. Det har seg sånn jeg har mulighet til å dra på ett kurs/konferanse 4-6 mars. Der blir det servert mat, og man sover på skolen det er på. Jeg har fryktelig lyst til å dra, men det er helt uaktuelt og ha en "sprekk". Det jeg føler vil bli vanskelig er jo å få i meg nok lavkarbo mat. Derfor lurer jeg på om noen har vært i en lignende situasjon, eller har noen tips om hva jeg skal gjøre? Kommer jeg ikke frem til noe er jeg redd jeg må bli hjemme.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse/Lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger litt råd og hjelp!!Hvor skal du og hvordan ordner man med mat? Er det konferanse/hotell-liknende er frokost og lunsj vanligvis buffet hvor man kan plukke selv, er det typisk "skole" frokost ta med knekkebrød/lavkarbobrød og spis bare pålegget. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
![]() |
Sv: Trenger litt råd og hjelp!!Rakk for raskt svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger litt råd og hjelp!!ta med deg egne knekkebrød feks |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
![]() |
Sv: Trenger litt råd og hjelp!!ha med litt påleggspakker, som skivet ost, eller de små babybel ostene og sånn |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :)
![]() |
![]() |
#6 |
Sperret
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Trenger litt råd og hjelp!!Det er sikkert en butikk i nærheten du kan stikke til og kjøpe egen mat om middagen er helt feil. Ellers ved brødmåltider kan du spise kjøttpålegg og ost. Eller egg om de har det også. Kanskje ta med noe proteinpulver å lage deg shake av også. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
#7 |
Gjest
|
Sv: Trenger litt råd og hjelp!!http://forum.lavkarbo.no/album.php?a...pictureid=2669 |
![]() |
![]() |
#8 |
Juniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Trenger litt råd og hjelp!!Du kan selv ta me salat eller andre grønnsaker til middagen og bare spise kjøttet/ fisken som blir servert..... Eller ha med deg en salat med kjøtt og dressing hvis det serveres mat som pizza eller gryteretter. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LAVKARBO
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
![]() |
Sv: Trenger litt råd og hjelp!!
helt enig!! med litt planlegging får man det til |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :)
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() |
Sv: Trenger litt råd og hjelp!Husker da jeg begynte med lavkarbo (ketose) så ble jeg kjempestresset og rådvill da jeg skulle på en 3 dagers studiesamling. Nå bodde riktignok jeg på hotell hvor det var minibar. Men undervisningen skjedde ved en skole langt unna butikker. Jeg laget med meg salat for 3 dager som jeg hadde i minibaren, så hadde jeg lunsjen klar. Når det gjelder middag er det ikke så ofte det er et problem. Det er som noen her beskriver et problem hvis du får lapskaus, pizza og pasta. Du kan evt spise en liten porsjon middag for syns skyld, også fylle på med ost, cocosa osv etter middag. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF
![]() |
![]() |
#11 |
Sperret
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Trenger litt råd og hjelp!!
Smart. Pizzafyll i små former. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
![]() |
Sv: Trenger litt råd og hjelp!Tusen takk for alle gode råd! Jeg får planlegge godt, og ta med litt før jeg drar |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Jeg trenger litt hjelp fra dere som kan litt, om jeg spiser rett eller ikke? | TreningsFrøkna | Mer enn 30 kg overvekt | 10 | 07-02-11 18:49 |
Ny her og trenger litt hjelp | Gelica | Generell diskusjon | 10 | 24-06-10 11:52 |
Trenger litt hjelp her | Flittige bie | Ketolysekuren | 8 | 09-11-09 18:06 |
Helt ny og trenger litt hjelp av Torkil og dere andre med litt erfaring | digger | Ketolysekuren | 4 | 07-01-09 22:35 |
Ny her og trenger litt hjelp ... | Marthe81 | Lavkarbo generelt | 2 | 27-04-08 20:20 |