Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Eidskog i Hedmark
![]() |
Krydder fra Hindu og karberJeg har nå laget egen dressing som er kjempedigg. Den er laget av Seterrømme og Majones, så en haug med krydder. Det jeg da lurer på er: |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkalori
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krydder fra Hindu og karberHei,
Erfaringsmessig så er ferdigblandede kryddermikser tilsatt sukker... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Eidskog i Hedmark
![]() |
Sv: Krydder fra Hindu og karberTakker for linker, men ingen av de krydderene jeg har står der. Bare fra blackboy og santa maria. den eneste blandingen jeg har er det pomemsfrites krydderet, forrresten er det krydderet jeg har, bare rent papirkapulver, hvitløkspulver og chilipulver. Da skulle ikke disse være noen farlige på karber? laget egen kryddermix med taco krydder, da brukte jeg også disse. Skal vel ikke være sukker i de krydrene som bare heter paprika, hvitløk, svart pepper malt, chilipulver meksikans, og andre typer? Samme fra hvem som har de, som i dette tilfellet er Hindu. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkalori
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Krydder og karber | Shadow | Lavkarbo generelt | 3 | 14-08-08 15:51 |
Shish Kebab kryddermix fra Hindu.. hva er MSG? | mofe | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 8 | 17-01-07 23:40 |
krydder | SjokoMons | Ketolysekuren | 2 | 01-05-06 21:29 |
KARBER I KRYDDER & TØRKEDE KRYDDERURTER | Nille | Lavkarbo generelt | 10 | 17-04-05 16:15 |
hindu taco krydder | nøtte | Lavkarbo generelt | 2 | 15-04-05 22:12 |