Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Brød med redusert karboinnhold

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 03-03-11, 15:04   #1
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Brød med redusert karboinnhold

Fant et lavkarbobrød på Meny i går jeg... med halvparten så mye karbo som i vanlig brød... ca 22 gram pr 100 gram. Det var kjempelett og luftig (kanskje ikke så bra for fuktig pålegg hehe) - minnet meg litt om brød man kjøper i syden
Dette kan kanskje være en løsning for de som ikke spiser ketogent? Ca 4-5 gram karbo pr skive er ikke mye for de med inntak opp mot 60-70 gram karbo pr dag

Det var helt greit - veldig mykt så greit å hive det i brødristeren

Narum tror jeg bakeren heter - finner ikke igjen posen - jeg har nok kastet den eller lagt den på et "lurt" sted

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 15:43   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Brød med redusert karboinnhold

Takk, takk!
Pleier å spise litt Fedon- brød, jeg! Ca 19 karber pr 100 og så har de det på Rema i nabohuset!
Liker å ha noe å bytte på med, da!

Gammel 04-03-11, 00:17   #3
LilleMill
Medlem

LilleMill sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Alder: 42
LilleMill er på en erverdig vei

Jeg kjøpte lavkarbobrød i Sverige i dag. 11 gram karbo pr 100 gram. Og det smakte veldig godt Ca 2.7 gram karbo pr skive.

5.8 kg til 31.okt: 1.3/5.8
LilleMill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 00:18   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Milla83, her.

Jeg kjøpte lavkarbobrød i Sverige i dag. 11 gram karbo pr 100 gram. Og det smakte veldig godt Ca 2.7 gram karbo pr skive.

Hva het brødet - og hvilken butikk handlet du på?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 00:34   #5
LilleMill
Medlem

LilleMill sin avatar

Det er det brødet her: http://www.carbzone.se/shop/product_...&products_id=1

Kjøpte det på MaxiMat på Nordby Neste gang kjøper jeg flere, og fryser ned Jeg kan jo ikke spise mye av det, men et par skiver i nødstilfeller må gå an

Gammel 04-03-11, 00:35   #6
LilleMill
Medlem

LilleMill sin avatar

Det er som et helt vanlig, veldig grovt, litt fuktig brød. Smakte veldig godt

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbokosthold og ønsket redusert fettprosent wollafruen Lavkarbo generelt 5 01-08-10 23:17
Redusert fettprosent martina Trening 2 20-10-09 06:22
Er lavkarbo nå redusert til et et nytt slankeforum? Adriane Generell diskusjon 58 07-01-09 13:29
Hæh? Atkins-shopen er STERKT redusert jo!! Iset Atkins kosthold 6 15-07-05 15:13

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:28.