Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Ketose sticks plutselig lysere?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 14-03-11, 09:25   #1
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg
Exclamation

Ketose sticks plutselig lysere?

Jeg har nå vært i ketose i snart 4 uker. Jeg er flitting leser av ketolyse boka. Jeg spiser svært lite party stoppere, omtrent ingen søtnings stoffer. Jeg spiser stort sett 3 eller 4 ganger om dagen, har liggi på mellom 10 og 15 karbohydrater hele veien. Når jeg testet med ketose sticks i går kveld så jeg at den var blitt lysere! Da må jeg innrømme at jeg ble litt betenkt på hvorfor?

Er det noen der ute som kan sitte på et svar om dette?

Til tilleggs info, ja, jeg trener og drikker mye vann. Men jeg trente på morgenen, å testet på kvelden.

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 09:55   #2
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ketose sticks plutselig lysere?

Fargen spiller ingen rolle, utslag er utslag Kan være bla mengde vann som spiller inn. For mørkt kan rett og slett tyde på for lite væskeinntak...

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 10:13   #3
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Fargen spiller ingen rolle, utslag er utslag Kan være bla mengde vann som spiller inn. For mørkt kan rett og slett tyde på for lite væskeinntak...

Ok, for i ketolyse boka står det at mørk farge stort sett betyr god fett forbrenning Derfor jeg ble litt betenkt

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 10:40   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Ok, for i ketolyse boka står det at mørk farge stort sett betyr god fett forbrenning Derfor jeg ble litt betenkt

Søk opp ketose på forumet - det er uttall av tråder om akkurat det du lurer på - les litt sånn at du blir overbevist om at alt er i orden

Utslag er utslag - og det er så mange faktorer som bestemmer graden av farge at jeg ville ikke hengt meg opp i det.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketose sticks Janis Induksjonen 2 11-06-12 18:23
Ketose og sticks mariamaria Lavkarbo generelt 14 31-07-09 01:02
Ketose-sticks Lottee Spørsmål og svar 1 07-06-09 11:27
Plutselig ut av ketose Gobolla Ketolysekuren 4 06-01-08 14:07
Ketose sticks janmesi Lavkarbo generelt 0 27-03-06 18:59

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:00.