Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund
![]() ![]() |
Vingle, vingle - hva skal en stakkars dame gjøre?Jeg har tidligere gått på ketolyse som diett for å gå ned i vekt. Det var suksess, og jeg ble 30 kilo mindre. Hadde en 3-4 år hvor jeg ikke var særlig lavkarbo, og det snek seg på noen kilo igjen. Begynte da på ketolyse i november 2010, gikk over til Fedon på nyåret i år. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Dr Lindberg
![]() |
![]() |
#2 |
Gjest
|
Sv: Vingle, vingle - hva skal en stakkars dame gjøre?Tre spørsmål; |
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Vingle, vingle - hva skal en stakkars dame gjøre?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gjest
|
Sv: Vingle, vingle - hva skal en stakkars dame gjøre?Kan det være noe å gå over til ett ketogent kosthold til du har gått ned de siste kiloene og gå over til Fedon igjen når du skal holde vekten? |
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Det kunne forsåvidt vært en løsning, og jeg har tenkt tanken. Men jeg sliter med å komme i ketose (ikke at det er så viktig), og jeg hadde heller ikke noe spesielt godt vekttap i perioden før ju. Dessuten var jeg i veldig dårlig form da jeg var på ketolyse før jul. Nesten så jeg ikke orket gå på jobb |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vingle, vingle - hva skal en stakkars dame gjøre?Du kan jo vurdere optimal ernæring/Lutz som ligger på rundt 72gram karbo pr dag. Da trenger du ikke redusere på fettinntaket heller. Kan være en mellomting mellom ketogent og fedon vil gjøre susen? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Jeg leste faktisk litt om denne retningen i helgen, og det kan være en god idè å prøve. Kan godt hende at en mellomting er det som skal til. Tror jeg må bestille "Bedre uten brød", for jeg har ikke særlig kjennskap til optimal ernæring. |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hva skal jeg gjøre? | Fruktis | Spørsmål og svar | 11 | 21-02-11 17:59 |
Når vi skal på påskeferie, hva skal jeg gjøre da? | Seba-stina | Lavkarbo generelt | 15 | 26-02-10 19:17 |
Jeg skal avslutte ketolyse. Men hvordan skal jeg gjøre videre ifht mat? | *pippi m gutt og jente* | Lavkarbo generelt | 7 | 31-05-09 12:26 |