Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Går ikke ned i vekt?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 02-04-11, 13:56   #1
Anos
Medlem

Anos sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Anos er ny på veien

Går ikke ned i vekt?

Slettet

Sist redigert av Anos : 11-04-11 kl 01:47.
Anos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 14:08   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Går ikke ned i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Anos, her.

Jeg gikk ned 5-6kg de første 2 ukene jeg var på ketolyse, men de siste to ukene har jeg ikke tatt av noen ting, ei heller gått opp. Jeg har fulgt dietten uten utskeielser. Har gjerne spist litt for lite karbs? 5-15 om dagen, det varierer veldig, men max 20 per dag.

Jeg bare lurte på om det er normalt at det stopper opp etter 2 uker? Burde jeg legge om noe i kosten eller vente å se om jeg begynner å ta av etterhvert?

Nå spiser jeg kjøtt til så og si alle måltider + salat, om ikke så er det omelett/bacon.
Har spist litt baconchips og drukket en del fun light saft, kanskje jeg bør kutte ut det?

Hvor mye skal du ned? Vekt/høyde? Drikker du nok vann? Spiser du nok fett?
5-6 kg på de to første ukene er ganske mye... kan hende kroppen din trenger å tenke seg litt om. Du bør ikke gjøre endringer før etter minst 4 uker stillstand, såframt du da spiser nok mat, drikker nok vann og ellers følger "reglene"

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 14:21   #3
Minni1
Seniormedlem

Minni1 sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 54
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Anos, her.

Har spist litt baconchipst

Jeg kan ikke spise baconships. Da stopper vekta opp med engang. Selv om det bare er litt.

Men er enig med Nerthus at du bør holde på litt til for du har jo gått ned endel på de to første ukene.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 14:26   #4
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Det sies 4 uker stillstand før man behøver å forandre på noe. Bacongull kan binde vann da det er salt, men gir hvertfall ikke meg en reel oppgang, bare litt vannvekt. (Har tanita vekt)

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg går ikke ned i vekt Efterår Spis deg ned i vekt med Skaldeman 60 10-02-11 09:48
Går ikke ned i vekt rakianne Spørsmål og svar 1 25-08-10 17:02
Går ikke ned i vekt Splitterpine Lavkarbo generelt 2 16-08-10 15:18
Help! (Går ikke ned i vekt) Lil G Generell diskusjon 23 10-03-10 13:41
Går ikke ned i vekt RoNoHa Spørsmål og svar 9 09-02-10 22:51

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:20.