Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Hjelp meg med vektnedgang! Plis!Bare for å ha sagt det; jeg vet at lavkarbo er en livsstilsendring, og ikke en slankediett. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tja, lavkarbo kanskje?
![]() |
![]() |
#2 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Hjelp meg med vektnedgang! Plis!Hm, jeg må vel kanskje trene mer da.... Er i barselpermisjon så jeg går lange trilleturer hver dag, samt prøver å jogge en liten tur 1-2 ganger i uka og bruker rockering hver dag. Men jeg må kanskje rett og slett forbrenne flere kalorier altså? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Supermoderator
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp meg med vektnedgang! Plis!Du er normalvektig og lavkarbo er vektregulerende. Dersom kroppen din ikke er enig i at du trenger å gå ned så sliter du. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp meg med vektnedgang! Plis!Er nok enig med Georgine her - lavkarbo er vektregulerende, og målvekten trenger ikke være den samme for DEG og for kroppen din. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#5 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Hjelp meg med vektnedgang! Plis!Takk for fint svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hjelp! Vektnedgang med proteinpulver? | alvåker | Spørsmål og svar | 8 | 24-11-15 15:17 |
Er det noen som PLIS kan hjelpe meg fort? | marjusen | Ketolysekuren | 4 | 29-08-10 15:47 |
Hvordan gå ned de siste 5KG? Plis hjelp! | Mubariz1Rai | Lavkarbo generelt | 4 | 20-03-10 00:06 |
Trenger sårt hjelp med manglende vektnedgang | connie83 | Lavkarbo generelt | 33 | 07-09-09 22:53 |