Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
For damene: P-piller og ketolyseEr plaget med kraftigere mens-smerter etter at jeg begynte på ketolyse. Har alltid hatt moderate til sterke smerter, men det har vært verre nå. Lurer derfor på å begynne igjen på p-pillene (Loette) for å dempe dette (har brukt det tidligere med bra "resultat" mht smertene). Noen som vet om p-pillene kan ha noen innvirkning på ketose/vektnedgang? Hva og hvordan isåfall?
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: For damene: P-piller og ketolysePpiller er jo kjent for å gi vektøkning, da.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: For damene: P-piller og ketolyse
Ja kanskje jeg skal gi det litt tid
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: For damene: P-piller og ketolyseP-piller er friskmeldt! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har trodd at p-piller kunne gi vann i kroppen, ikke vektøkning i seg selv... Har du en link til friskmeldingen?? Bare interessert, fordi jeg har diskutert dette en del med venninnene mine.
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
![]() |
Sv: For damene: P-piller og ketolyseVet du, det er pinlig å si men nei! Har ingen link til undersøkelse på dette feltet - men lærte om det i høst på medisin. Da var det en av de fremste på p-piller i Norge som var hos oss og foreleste som sa at det ikke stemte. Eller at man i hvert fall ikke hadde funnet noen signifikant sammenheng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok, takker.
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg går på minipillen og har fått en direkte følge av den nye kosten. Jeg har det kjempevondt, og jeg har blødd nå i 16 dager i stedenfor 0-7 dager, da jeg ikke blødde pga pillene før. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 32
![]() |
Men når jeg gikk på p-pillen så gikk jeg opp mye i vekt i vann? Dette var noe jeg fikk bekreftet av legen min. Satt tilogmed opp en liste over alt jeg spiste i løpet av en dag i flere uker for å se om det bare var at jeg hadde økt matlyst, men jeg spiste ikke mer enn vanlig. Det samme skjedde når jeg gikk på sprøyten. Så må da være individuelt? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket".
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
![]() |
Sv: For damene: P-piller og ketolyseDette kan jeg ikke si noenting om i grunn. Jeg sa bare det jeg hadde fått info om i forelesning! Jeg er helt sikker på at legen din har god greie på det han driver med og sier han at det er sånn - så er det sikkert det altså |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
P-piller... | MissIt | Lavkarbo generelt | 1 | 17-01-11 13:06 |
P-piller | Bambolona | Spørsmål og svar | 0 | 16-03-09 20:41 |
Kun For Jentene/damene Her Inne | Nille | Livets lyse side | 2 | 15-08-05 08:27 |
Ang P-piller | Tidligere bruker | PCOS og karbohydratkontroll | 6 | 08-08-05 04:50 |
En liten hylles til oss damene | Felix | Livets lyse side | 9 | 14-11-04 13:33 |