Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Trenger utstyrshjelp

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 24-04-11, 21:40   #1
Mellon
Seniormedlem

Mellon sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Trenger utstyrshjelp

Da har jeg nettopp kommet hjem etter en mislykket gåggetur. Jeg endte med å jogge mindre enn planlagt, og endte med å ta en kortere tur for jeg var sur. Årsaken til hele greia er som følger;

*har en joggebukse som er klam og som siger ned og som gir meg gnagsår mellom bena. Den sitter ikke godt, noe nesten ingen bukser gjør pga av deigmagen min- tips om rimelige, gode bukser til ei i st 42
*avhengig av å ha med iphonen pga runkeeper som gir meg motivasjon ved å oppdatere hvordan jeg ligger ann- hvor langt, hvor lenge, gjennomsnittsfart, i tillegg til musikk, men jeg har ingen plass å ha den, hadde på jakke i dag, og innser at årstiden ikke tilater det lenger- hvor skal jeg ha den
*hadde også pannebånd på for å holde på plass øretelefonen- VARMT, men får vel invistere i koss tenker jeg, problem løst
*alle topper jeg prøver å trener i glir opp pga valkene mine, så jeg ender opp med å gå av på midten, ikke lett å rette på toppen mens en jogger- igjen trenger jeg tips

Så sånn var dagen min da, beklager klaging, men er slitsom når kroppen motarbeider en, og noen ganger er alt surt

Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 21:46   #2
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Trenger utstyrshjelp

Kva med eit armband for iphonen?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 21:50   #3
Mellon
Seniormedlem

Mellon sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Kva med eit armband for iphonen?

Stillig- *må ha* Tusen takk

Foresten, mannen måtte bare le av meg etter min retur fra turen i dag hvor jeg lirte fra meg det samme som det over- og jo, det hele var jo ganske latterlig

Startvekt
Min journal Min mat
Gammel 24-04-11, 22:00   #4
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Jeg har noe a'la denne buksen, og den sitter som et skudd (Vel satt burde jeg vel si for dne er for liten til meg nå ). Nå er det noen år siden jeg kjøpte den, så det er nok ikke nøyaktig samme modellen, men min heter også Dri-Fit, så det er nok tilnærmet det samme. Når et gjelder topper, kan du ikke bare løpe med en litt løs t-skjorte, evt. noe med litt lengde a'la denne?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 22:04   #5
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Må nok sånn Cyanbukse til! Så lenge du passer på å dra den skikkelig opp

Gammel 24-04-11, 22:17   #6
Obsidaisi
Medlem

Medlem siden: Jan 2010
Obsidaisi er på en erverdig vei

Unnskyld at jeg ler, men kjenner meg så til de grader igjen! Men bare vent, om noen måneder så skal billistene få snu seg etter oss av helt andre grunner enn deigmage som stikker ut mellom buksen og jakken.

Obsidaisi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 22:30   #7
Mellon
Seniormedlem

Mellon sin avatar

Takk til dere alle, hvilken st bør jeg ha på buksa, er M nok? Vil ikke ende med at den er for løs, og den strekker seg jo. Mange flott t- skjorter, men må være sikker på at de er lange nok. Tror jeg må ta meg en tur til XXL ja

Startvekt
Min journal Min mat
Gammel 24-04-11, 22:36   #8
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Har du ikke en XXL i nærheten sånn at du kan prøve? Min bukse er i str XL (44/46), men jeg husker ikke hvor stor jeg var da .. Kanskje 90 kilo eller noe sånt, kanskje mer ...

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 22:37   #9
Mellon
Seniormedlem

Mellon sin avatar

Må si jeg var deppa tidligere, men shopping hjelper godt kjenner jeg, blir skikkelig sporty klar til fremtidig jogging. Har foresten alt fått bestilt armband på dealextrem.com, sammen med en Totoro bamse og rosa høretelefoner

Startvekt
Min journal Min mat
Gammel 25-04-11, 10:41   #10
ElisaT
Medlem

ElisaT sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 54
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Den buksen Cyan linket til har jeg i flere varianter, det fine med den er at den har en liten lomme bak, akkurat plass til Iphone

Den finnes både som lang og til kneet, jeg er str 38-40 og bruker M.

Gammel 25-04-11, 15:20   #11
Mellon
Seniormedlem

Mellon sin avatar

Takk for svar anngående størelse, det med lomme bak kan jo være praktisk, men ser for meg at det er ubehagelig med telefonen der, dessuten trenger jeg å kunne trykke på telefonen for å starte, og eventuelt butte sanger underveis.

Har kost meg på deal extrem og kjøpt følgende:

Så nå er det bare å bestille buksen og et par lange t- skjorter. Så på katalogen til XXL at de hadde tilbud på Kari Traa, men klarer ikke finne det på nett og bestille

Startvekt
Min journal Min mat
Gammel 25-04-11, 17:23   #12
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

XXL har geniale treningstskjorter - jeg er ihvertfall knallfornøgd! litt løse på midten og strammere nedenfor så de ikke sklir så lett opp... vent da - se om jeg finner link (Disse finnes i enda større str enn de står oppgitt her også - ihvertfall fant jeg de i str over 50 på selve butikken om noen har behov for det )

http://www.xxl.no/klaer/dame/t-skjor...ce-tee-1058980

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:58.