Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Slites i toJeg kommer inn her og er her i noen dager, så mister jeg fokuset og blir borte en stund igjen. Motivasjonen for å fortsette er både og, vil ned men sliter med å kjenne hvor mye. Veier 76 kg og er 171 høy. Først da jeg startet i høst ville jeg ned til 74 kg og mente jeg ville trives der, men kom dit ned for så å gå opp og ligge lenge på 75 kg. Etter å ha vært veldig sliten og umotivert havnet jeg på 76. Mitt problem er at jeg har store vanskeligheter med å finne ut hvor på vektskalaen jeg skal være. Jeg ser for meg at drømmen må være mellom 70 og 72, men lurer samtidig på om det blir en kamp å holde seg der. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 56
![]() ![]() |
Sv: Slites i toDet er ikke lett å vite hvor man skal holde seg. Jeg har satt trivselsvekta jeg vil ned på omtrent 5 kg over trivselsvekta jeg hadde når jeg var i 20 årene, så det er iallefall ikke enkelt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Slites i toHei du! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#4 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Sv: Slites i toTusen takk for gode råd og tips. Tror kanskje jeg må tenke litt annerledes, hvis ikke blir ingenting gjort. Er så smått begynt med litt trim i form av tur, og tenker det blir mer utover våren. Kostholdet har vært ganske lavkarbo i perioder, så hvis vi klarer og gjøre en varig endring blir det nok lettere og holde vekta. Vil også være realistisk til meg selv, er ingen sylfide og det blir jeg nok heller aldri. Skal være fornøyd bare jeg holder meg under BMI 25, og da må jeg ned noen kg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|